Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Creative partnership / Standaard Boekhandel
14-08-2023 | Hilde Leemans
Standaard Boekhandel streeft naar leesplezier, literatuur toegankelijk maken voor iedereen en verspreidt deze boodschap via het breed bereik van Zomerhit.
Creative partnership / Skoda
14-08-2023 | Julie Desmet
Met een ultrabetrokken fanbase en een volledig uitgebouwde mediavisibiliteit is de Tourmanager van Sporza strategisch aantrekkelijk voor adverteerders.
Creative partnership / Albert Heijn
11-08-2023 | Jordan Bowring
Albert Heijn ging in zee met de populaire Ketnet-reeks en haalde creatief alles uit de kast om het partnership verzilveren.
Creative partnership / EG
11-08-2023 | Julie Desmet
CURCUFEN Forte zette een bijzonder creatief partnership op poten met het grootste muziekzomerfeest van Vlaanderen.
Research / Program Fit
09-08-2023 | Dirk Soetens
Zet als Premium Partner je merk op een creatieve manier in de kijker rond de sterke televisieprogramma's van VRT en verhoog zo je impact.
Research / Voorjaar TV 2023
09-08-2023 | Geert Vansant
VRT-televisie met voorsprong de grootste speler in het Vlaamse televisielandschap blijft met dagelijks 2,4 miljoen kijkers, goed voor een marktaandeel van 37% (jan -juni 2023).
Brand / TV-zomer
27-06-2023 | Lissa De Peuter
De zomerse tv-programmatie staat traditiegetrouw synoniem voor eindeloos veel kijkplezier. Met nieuwe programma’s, oude succesformules en een overvloed aan sport.
Update / VRT-zomer
27-06-2023 | Jordan Bowring
Kortom, veel belevenis voor jong en oud én dus tal van zomerse opportuniteiten voor adverteerders.
Update / DWW23
23-06-2023 | Sam Homblé
Van 18 december tot en met 24 december vlamt DWW voor een veilige plek voor ieder kind en elke jongere.
Research / CIM-cijfers
21-06-2023 | Veerle Hellemans
Studio Brussel groeit in weekbereik en in marktaandeel op 18-54. Dat blijkt uit de nieuwe meting door het CIM.