Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Creative partnership / EG
11-08-2023 | Julie Desmet
CURCUFEN Forte zette een bijzonder creatief partnership op poten met het grootste muziekzomerfeest van Vlaanderen.
Expert / VRT Vernieuwt
30-06-2023 | Jordan Bowring
Er was de laatste weken enorm veel te horen en lezen over de verjongingsinitiatieven van VRT. We lijsten de belangrijkste pijlers (en hun gevolgen) op.
Creative partnership / ROI
02-01-2023 | Sam Homblé
Eenvoudig: ze lopen in de kijker dankzij een kwalitatief partnership. Laat je inspireren door 8 samenwerkingen!
Trend / Gen Z
28-11-2022 | Jordan Bowring
Als charmeoffensief tegen de internationale media, zetten we graag onze schouders onder deze 2 hartverwarmende projecten om nieuw marketingtalent warm te maken voor de lokale reclamemarkt.
Creative partnership / Zomerhit 2022
17-10-2022 | Hilde Leemans
Zomerhit groeide uit tot het grootste muziekfeest van Vlaanderen. De partners geven 3 straffe redenen om het succes van een partnership met Zomerhit te verklaren.
Creative partnership / Mia's x BMW
27-06-2022 | Sam Homblé
Om hun brand image te promoten en te linken aan een premium evenement, voorzag BMW de MIA’s van een shuttledienst. BMW blikt tevreden terug op deze samenwerking met VRT.
Creative partnership / Radio 2
22-04-2022 | Sam Homblé
Spar en Radio 2 laten een frisse wind waaien door één van de leukste paastradities. In 5 Vlaamse gemeenten organiseert de grootste familiezender een leuke paaszoektocht.
Creative partnership / Bpost
11-04-2022 | Julie Desmet
Bos is er nooit genoeg. Daarom doen Sander & Laura hun avontuur van vorig jaar nog eens over, met een nóg groenere focus en een verdubbelde ambitie.
Trend / Positive Impact
11-03-2022 | Bruno De Turck
Met kwalitatieve en maatschappelijk relevante content bieden de VRT-zenders een merkveilige adverteerderscontext, geen evidentie in deze tijden.
Expert / interview
04-08-2021 | Marit Ginevro
Naar aanleiding van de nieuwe uitgave van ons magazine Intune legden wij 4 vakmensen prangende hamvragen voor 2021 voor. In deze editie vertelt kersvers Marketing Leader(ship) of the Year 2020 en VP Marketing bij Telenet Sophie Pollet over de noodzaak van marketing in de B2B sector.