Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Research / Kijkcijfers
02-08-2022 | Jordan Bowring
Deze sportzomer is er een voor de geschiedenisboeken. Niet enkel onze wielrenners en vrouwenvoetbalploeg leverden topprestaties af, maar ook wat betreft de kijkcijfers en beleving was het al een uitzonderlijke zomer.
Research / Digimeter 2021
27-04-2022 | Veerle Hellemans
De nieuwe Digimeter van imec is uitgekomen en geeft interessante inzichten over het mediagebruik en de digitale transformatie van de Vlaming.
Research / UBA
24-03-2022 | Rudi Janssens
Voor het eerst in België: UBA (United Brands Association) en UMA (United Media Agencies) brachten het aandeel van alle media-investeringen in België in kaart, zowel online als offline.
Trend / Positive Impact
11-03-2022 | Bruno De Turck
Met kwalitatieve en maatschappelijk relevante content bieden de VRT-zenders een merkveilige adverteerderscontext, geen evidentie in deze tijden.
Research / 2021
20-01-2022 | Stefanie Van Snick
Het is eindelijk zover! Het moment waar we met z’n allen maandenlang vol spanning en ongeduld naar toeleefden is aangebroken, want in januari publiceert de Var zijn eindejaarlijsten.
Research / DIVA, BAN
19-01-2022 | Laurence Couturier
DIVA meet niet enkel de best scorende TV-billboards maar heeft ook een aangepaste methodiek voor BAN-campagnes. De inhoudelijke richtlijnen waaraan BAN-campagnes moeten voldoen staan creativiteit duidelijk niet in de weg. Integendeel!
Research / DIVA, Dovy, Lidl, BMW
19-01-2022 | Geert Vansant
Benieuwd welke tv-campagnes in 2021 het best scoorden volgens DIVA? Spoiler alert: het zijn 3 adverteerders die hun visual en sonic branding helemaal op punt hebben.
Research / DIVA
19-01-2022 | Stefan Delaeter
Dit jaar bestaat de DIVA-barometer 25 jaar! Met meer dan 7.300 onderzochte radiospots en 500 tv-billboards op de teller is het onderzoek één van de grootste en langstlopende Belgische reclamestudies.
Research / Sportzomer 2021
26-08-2021 | Lissa De Peuter
De zomer stond in het teken van grote sportevenementen. VRT scoorde op alle vlakken met gouden bereikcijfers. Een overzicht.
Expert / interview
04-08-2021 | Marit Ginevro
Naar aanleiding van de nieuwe uitgave van ons magazine Intune legden wij 4 vakmensen prangende hamvragen voor 2021 voor. In deze editie vertelt kersvers Marketing Leader(ship) of the Year 2020 en VP Marketing bij Telenet Sophie Pollet over de noodzaak van marketing in de B2B sector.