Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Update / Najaar VRT
30-08-2023 | Jordan Bowring
De zomer zit er bijna op en er staan alweer meer files op de weg, maar niet getreurd: VRT schiet stevig uit de startblokken met een lading gloednieuwe programma's.
Update / Najaar VRT Canvas
25-08-2023 | Mauro Meurisse
Vanaf september pakt VRT CANVAS opnieuw uit met een sterk en gevarieerd najaar. De zender blijft trouw aan zijn fundament: compromisloze topkwaliteit.
Update / Najaar VRT 1
25-08-2023 | Yelle Pypops
Het wordt een heerlijk gevarieerd najaar waarin VRT 1 verder bouwt op haar sterktes en vaste waarden afgewisseld worden met een flinke injectie humor, ontspanning en creativiteit.
Research / Program Fit
09-08-2023 | Dirk Soetens
Zet als Premium Partner je merk op een creatieve manier in de kijker rond de sterke televisieprogramma's van VRT en verhoog zo je impact.
Research / Voorjaar TV 2023
09-08-2023 | Geert Vansant
VRT-televisie met voorsprong de grootste speler in het Vlaamse televisielandschap blijft met dagelijks 2,4 miljoen kijkers, goed voor een marktaandeel van 37% (jan -juni 2023).
Expert / VRT Vernieuwt
30-06-2023 | Jordan Bowring
Er was de laatste weken enorm veel te horen en lezen over de verjongingsinitiatieven van VRT. We lijsten de belangrijkste pijlers (en hun gevolgen) op.
Update / VRT-zomer
27-06-2023 | Jordan Bowring
Kortom, veel belevenis voor jong en oud én dus tal van zomerse opportuniteiten voor adverteerders.
Update / DWW23
23-06-2023 | Sam Homblé
Van 18 december tot en met 24 december vlamt DWW voor een veilige plek voor ieder kind en elke jongere.
Research / CIM-cijfers
21-06-2023 | Veerle Hellemans
Studio Brussel groeit in weekbereik en in marktaandeel op 18-54. Dat blijkt uit de nieuwe meting door het CIM.
Update / Awards
14-06-2023 | Marit Ginevro
Donderdag 8 juni sleepten we maar liefst 3 gouden awards in de wacht op de AMMA's, al meer dan 20 jaar dé mediaprijzen voor de beste campagnes en concepten in de media- en reclamewereld.