Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Brand / Jouw VRT
11-07-2022 | Silke Deliens
Dankzij de concrete insights van het onderzoek 'Jouw VRT' kan de VRT verder bouwen aan een kwalitatief en betrouwbaar mediahuis dat beantwoordt aan de eisen en behoeften van de Vlaming: 6 concrete actiepunten.
Research / Onderzoek Video Streaming
07-07-2022 | Veerle Hellemans
Volgens de vierde editie van de Belgian Video Streaming Monitor van GroupM (1.400 respondenten 18-59, online bevraagd in april 2022), scoort VRT NU zeer sterk op de VOD-markt in België.
Brand / VRT NU
20-05-2022 | Lissa De Peuter
Het videoaanbod van VRT NU werd uitgebreid met het volledige VRT-podcastaanbod. Binnenkort worden daar nog alle livestreams aan toegevoegd.
Research / Digimeter 2021
27-04-2022 | Veerle Hellemans
De nieuwe Digimeter van imec is uitgekomen en geeft interessante inzichten over het mediagebruik en de digitale transformatie van de Vlaming.
21-01-2022 | Lore Lenseclaes
VRT biedt dit voorjaar een waaier aan topcontent aan van eigen bodem in box-set en dit allemaal in de reclameluwe omgeving van VRT NU.
Research / 2021
20-01-2022 | Stefanie Van Snick
Het is eindelijk zover! Het moment waar we met z’n allen maandenlang vol spanning en ongeduld naar toeleefden is aangebroken, want in januari publiceert de Var zijn eindejaarlijsten.
Research / DIVA
19-01-2022 | Stefan Delaeter
Dit jaar bestaat de DIVA-barometer 25 jaar! Met meer dan 7.300 onderzochte radiospots en 500 tv-billboards op de teller is het onderzoek één van de grootste en langstlopende Belgische reclamestudies.
24-12-2021 | Lore Lenseclaes
VRT NU heeft zich in 2021 opgewerkt tot de derde meest gebruikte streamingdienst in Vlaanderen, na Youtube en Netflix.
Brand / Eén
24-12-2021 | Bruno De Turck
Eén kan terugblikken op een meer dan geslaagd 2021. Met een algemeen marktaandeel van 34%* werd ook dit jaar dagelijks een breed publiek bereikt met relevante, kwalitatieve content.
Research / VRT NU
24-12-2021 | Geert Vansant
GroupM Belgium presenteerde dit najaar zijn nieuwe Streaming Monitor. De studie onderzocht het kijkgedrag en de marktdynamiek van videostreaming.