Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Brand / VRT MAX
11-07-2022 | Lore Lenseclaes
VRT NU wordt VRT MAX: 1 platform voor alle video en audio van VRT. Hiermee zet VRT maximaal in op de digitale mediagebruiker wat ook belangrijk nieuws is voor adverteerders en mediaspecialisten.
Brand / Jouw VRT
11-07-2022 | Silke Deliens
Dankzij de concrete insights van het onderzoek 'Jouw VRT' kan de VRT verder bouwen aan een kwalitatief en betrouwbaar mediahuis dat beantwoordt aan de eisen en behoeften van de Vlaming: 6 concrete actiepunten.
Brand / VRT NU
20-05-2022 | Lissa De Peuter
Het videoaanbod van VRT NU werd uitgebreid met het volledige VRT-podcastaanbod. Binnenkort worden daar nog alle livestreams aan toegevoegd.
Trend / Positive Impact
11-03-2022 | Bruno De Turck
Met kwalitatieve en maatschappelijk relevante content bieden de VRT-zenders een merkveilige adverteerderscontext, geen evidentie in deze tijden.
21-01-2022 | Lore Lenseclaes
VRT biedt dit voorjaar een waaier aan topcontent aan van eigen bodem in box-set en dit allemaal in de reclameluwe omgeving van VRT NU.
24-12-2021 | Lore Lenseclaes
VRT NU heeft zich in 2021 opgewerkt tot de derde meest gebruikte streamingdienst in Vlaanderen, na Youtube en Netflix.
Trend / PODCASTS
24-12-2021 | Hilde Leemans
VRT-podcasts zijn populair, ook dit jaar leverde elk merk weer zijn eigen toppers af. Van korte, amusante verhalen tot diepgaande geschiedkundige onderzoeken: elke smaak wordt bedient.
Brand / Eén
24-12-2021 | Bruno De Turck
Eén kan terugblikken op een meer dan geslaagd 2021. Met een algemeen marktaandeel van 34%* werd ook dit jaar dagelijks een breed publiek bereikt met relevante, kwalitatieve content.
Expert / interview
04-08-2021 | Marit Ginevro
Naar aanleiding van de nieuwe uitgave van ons magazine Intune legden wij 4 vakmensen prangende hamvragen voor 2021 voor. In deze editie vertelt kersvers Marketing Leader(ship) of the Year 2020 en VP Marketing bij Telenet Sophie Pollet over de noodzaak van marketing in de B2B sector.
29-07-2021 | Marit Ginevro
Naar aanleiding van de nieuwe uitgave van ons magazine Intune legden wij 4 vakmensen prangende hamvragen voor 2021 voor. In deze editie vertelt Diederick Dekeyzer, Head of Broadcast bij Havas Media, over de evoluerende rol van mediabureaus.