Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Case / Nordic
06-07-2022 | Bart De Wit
Nordic zette begin dit jaar zijn eerste radiostappen. Alessandra De Praetere, teamlead Marketing, licht toe waarom de Scandinaviëspecialist pioniert op radio.
Case / Gen Z
06-07-2022 | Julie Desmet
Elke dag live radio maken, nog eens van het kotleven proeven, keihard blokken,... Dat is wat Kawtar en Sander deden in MNM Blokhut. Een leuk project voor de MNM-doelgroep, maar ook een unieke opportuniteit voor Gen Z merken.
Case / IKEA
28-06-2022 | Sophie De Marche
IKEA pakt uit met een slimme campagne rond één herkenbaar format die even vlot en handig in elkaar steekt als een IKEA-kast. Céline Smidts en Kaat Van Noten geven duiding bij de geslaagde nieuwe spot.
Case / Cannes Lions
24-06-2022 | Jordan Bowring
Traditiegetrouw is het International Festival of Creativity in Cannes één grote creatieve inspiratiepool. Ook de 59ste editie leverde weer heel wat auditieve pareltjes af. Deze 6 moet je gehoord hebben.
Case / Employer Branding
20-06-2022 | Julie Desmet
Bedrijven zoeken steeds meer naar opvallende manieren om zich te profileren als aantrekkelijke werkgever. Via een partnership met StuBru lieten De Lijn en Colruyt Group hun bedrijf op een originele manier in de kijker lopen.
02-06-2022 | Bart De Wit
Dankzij de opvallend sobere radiocampagne wist de Nordic, de Scandinaviëspecialist, afgelopen winter alvast heel wat Vlaamse avonturiers te prikkelen.
Case / Delhaize
30-05-2022 | Sophie De Marche
VRT en Delhaize go way back. Annelore Van Hove, media- en channelmanager Delhaize, vertelt waarom VRT-audio vandaag relevanter dan ooit is voor de retailer. Bekijk de video.
Case / Lapperre
20-05-2022 | Lore Lenseclaes
Een nieuw en luchtig creatief radioconcept creëren voor je aanbod aan hooroplossingen voor jong en oud? Lapperre ging samen met radiospecialist Philip Maes aan de slag.
Case / Aldi
09-05-2022 | Lore Lenseclaes
Sinds 2020 communiceert ALDI wekelijkse promoties met het goedgevonden KNALDI-concept. Campaign Manager, Lotte Eeckhout, licht toe.
Case / ZIP
02-05-2022 | Julie Zagers
ZIP begeeft zich weer onder de adverteerders en trekt deze meteen de kaart van radio. Een vurig gesprek met creatief directeur Kenny Timmermans over de opzet van de campagne.