Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Trend / TV
14-03-2024 | Geert Vansant
Het einde van Q1 2024 nadert snel. We hebben al in de CIM-cijfers gesnuffeld en ontdekten drie opvallende trends. Ook benieuwd? We delen graag 3 in het oog springende vaststellingen.
Case / Straffe BAN-campagne
27-02-2024 | Jordan Bowring
De overheid werkt samen met VRT voor een beklijvende bewustmakingscampagne over de gevaren van gsm-gebruik in het verkeer.
Creative partnership / Bpost & Peter Post
23-02-2024 | Julie Desmet
Een creative partnership is pas echt waardevol als de samenwerking duurzaam en relevant is. Dat hebben bpost en Radio2 goed begrepen. Marketing Manager bpost Dominique Yates licht toe.
Creative partnership / 3 VRT-events
01-02-2024 | Hilde Leemans
Lees hoe deze 18 adverteerders in de kijker liepen dankzij hun partnership met 3 signature events van VRT.
Creative partnership / MIA's
25-01-2024 | Hilde Leemans
De MIA's zet niet enkel de crème van de Belgische muziekscène in de kijker, maar biedt ook uitzonderlijke integratiemogelijkheden voor adverteerders.
Creative partnership / Moment of the day
10-01-2024 | Sam Homblé
Naar aanleiding van de Spelen in Parijs bundelen VRT, RTBF, Var, RMB & Clear Channel voor de 2de keer hun krachten met een nationaal overkoepelend sponsoraanbod.
Creative partnership / Dag van de Zorg
26-12-2023 | Sam Homblé
Radio2 zette de zorgsector een week lang in de kijker met een speciaal opgezette roadshow, goed voor een bereik van +1 mio luisteraars (op 12+).
Case / Efteling
26-12-2023 | Hendrik Kiekens
De campagne van De Efteling kon in ons impactonderzoek zo goed als alle ondervraagden betoveren en zette bovendien magische resultaten neer.
Creative partnership / Lab9
26-12-2023 | Julie Desmet
Een partnership is als een puzzel waarbij alle stukken perfect in elkaar passen. Bij de samenwerking tussen Lab9 en De Wekker van Studio Brussel was dat niet anders.
Case / WEBA
01-12-2023 | Dirk Soetens
Arsène zorgt al jaren voor de meest spectaculaire scores via ons impactonderzoek voor meubelwinkelier WEBA. Marketing Manager Stefaan Couvreur licht de radiocampagne toe.