Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Update / Sectornieuws
10-08-2021 | Saskia Schatteman
Telecomsector wil Vlaams media-ecosysteem zuurstof geven: DPG Media, SBS & VRT slaan de handen in elkaar om nieuw tv-model te ondersteunen
Update / Premium Partnership
06-08-2021 | Rudi Janssens
Een langetermijnpartnership met de openbare zender geeft je een unieke kans om je merk te linken aan sterke, kwalitatieve content. Om deze 6 redenen mag je deze boot niet missen.
Case / Product placement
28-07-2021 | Stefanie Van Snick
Vanaf 9 september kan je inschrijven voor de nieuwe Premium Partnerships TV & Video. Hier vormt ook product placement een onderdeel van. Cécemel, Pur Natur, Citroën, Opel, Campari en Wienerberger tonen hoe het werkt.
Research / Top 20 tv
19-07-2021 | Var redactie
2021 was een goed gevuld jaar, zowel wat wereldnieuws betreft als op de tv. Hoog tijd om terug te blikken naar enkele pareltjes.
Research / Sportzomer 2021
25-06-2021 | Bruno De Turck
Met het EK voetbal, de Tour de France en de Olympische Spelen zullen deze zomer alle (consumenten)oren en -ogen gericht zijn op de VRT-tv- en -radiozenders. Een opportuniteit voor adverteerders.
Research / Tv-sponsoring
15-06-2021 | Dirk Soetens
Wat duurt 5 seconden en heeft de kracht om zowel merkbekendheid, aankoopintentie als imago te boosten? De 5”-billboards op Eén en Canvas: 3 billboard-inzichten
15-06-2021 | Geert Vansant
Wat duurt 5 seconden en heeft de kracht om zowel merkbekendheid, aankoopintentie als imago te boosten?
Case / DIVA
16-04-2021 | Silke Deliens
DIVA is al jaren een trouwe me(e)tgezel om de impact van radio en tv- campagnes te optimaliseren. Maar valt de impact van crossmediaal adverteren ook effectief te meten? En heeft crossmedialiteit een katalysator-effect op ROI?
Case / Premium Partner TV & Video
16-04-2021 |
“Het publiek dat bereikt wordt via de programma’s op VRT 1 en Canvas, vormen een uitstekende match met ons blonde bier”, zegt marketing manager Tom Robberechts.
Update / VRT tv
24-02-2021 | Mauro Meurisse
Van hartverwarmende reality over in-depth documentaires tot internationale fictie. Dit kan je verwachten deze lente op Canvas