Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Update / Voorjaar
21-12-2021 |
Een nieuw jaar, een nieuw begin. Ook dit voorjaar pakken Eén en Canvas uit met opvallende reeksen, topfictie en enkele nieuwkomers.
Update / webinar VIA
30-11-2021 | Anny Wuyts
VIA bracht de huidige en toekomstige ontwikkelingen van tv- en video reclame in kaart. Op 9 december om 16 uur graag vindt een gratis online webinar plaats.
Update / World TV Day
19-11-2021 | Stefanie Van Snick
Geen medium dat zo hard de wind in de zeilen heeft als tv. Klassieke zendschema’s blijven nog steeds enorm populair. Daarnaast opent zich een parallelle, niet-lineaire wereld.
Update / Eén, Canvas & VRT NU
17-08-2021 | Rudi Janssens
Zowel Eén als Canvas blijven inzetten op de succesvolle mix van uitdagende, ontspannende en verrassende programma’s. Alle programma’s zijn zowel lineair als via VRT NU on demand te bekijken.
Update / TV-programmatie
17-08-2021 | Asli Yesil
Het najaar staat weeral voor de deur en dat gaat gepaard met een goedgevulde tv-programmatie. Van hartverwarmende verhalen over in-depth documentaires tot (Vlaamse) fictiereeksen. Voor iedere adverteerder wat wils.
Update / Sectornieuws
10-08-2021 | Saskia Schatteman
Telecomsector wil Vlaams media-ecosysteem zuurstof geven: DPG Media, SBS & VRT slaan de handen in elkaar om nieuw tv-model te ondersteunen
Update / Premium Partnership
06-08-2021 | Rudi Janssens
Een langetermijnpartnership met de openbare zender geeft je een unieke kans om je merk te linken aan sterke, kwalitatieve content. Om deze 6 redenen mag je deze boot niet missen.
Case / Product placement
28-07-2021 | Stefanie Van Snick
Vanaf 9 september kan je inschrijven voor de nieuwe Premium Partnerships TV & Video. Hier vormt ook product placement een onderdeel van. Cécemel, Pur Natur, Citroën, Opel, Campari en Wienerberger tonen hoe het werkt.
Case / DIVA
16-04-2021 | Silke Deliens
DIVA is al jaren een trouwe me(e)tgezel om de impact van radio en tv- campagnes te optimaliseren. Maar valt de impact van crossmediaal adverteren ook effectief te meten? En heeft crossmedialiteit een katalysator-effect op ROI?
Case / Premium Partner TV & Video
16-04-2021 |
“Het publiek dat bereikt wordt via de programma’s op VRT 1 en Canvas, vormen een uitstekende match met ons blonde bier”, zegt marketing manager Tom Robberechts.