Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Brand , Research /
07-05-2019 | Hilde Leemans
MNM steunt in juni blokkende studenten met Marathonradio: 24/7 live radio vol studie- en ontspanningstips. En dat werkt! De cijfers bewijzen waarom.
Expert , Update , Trend /
27-03-2019 |
In tegenstelling tot een klassieke tv-spot, hangt een sponsorship vast aan een tv-programma. Een duidelijke, creatieve link tussen je tv-billboard en het tv-programma is dan ook een troef voor een succesvolle campagne.
30-01-2019 | Hilde Leemans
In het weekend van 18 tot en met 20 januari 2019 waren er genoeg redenen om af te zakken naar Velofollies in Kortrijk Xpo
Research /
17-12-2018 |
Ontdek hoe Hello bank! als één van de tien partners ten voordele van De Warmste Week 2018 een actie opzet.
17-12-2018 | Stefanie Van Snick
Lees hoe Luminus als één van de partners die ten voordele van De Warmste Week 2018 een actie opzet.
17-12-2018 | Lissa De Peuter
In dit artikel lees je hoe 2dehands.be als partner van De Warmste Week 2018 een actie opzet.
STIHL is één van de partners die ten voordele van De Warmste Week 2018 een actie opzet.
Case /
14-03-2018 | Var redactie
De grootste uitdaging voor verzekeringsspecialist Corona Direct? Zijn kilometer-verzekering sterker in de markt zetten.
14-03-2018 |
Consultancybureau Bain & Company bewees dat de combinatie van online en offline mediacampagnes het effectiefst is.
Brand , Case /
14-03-2018 | Bruno De Turck
Een dj die je leven kan redden en radio die daarbij helpt? Het kan. De Vlaamse Stichting voor Verkeerskunde deed het via haar nieuwe campagne.