Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Update / tv-programmatie
24-02-2022 | Yelle Pypops
Eén en Canvas brengen in de lente van 2022 weer het beste aanbod van zowel straffe titels van hier als internationale topcontent. Met een juiste mix van meeslepende, uitdagende en verrassende titels.
Research / DIVA, BAN
19-01-2022 | Laurence Couturier
DIVA meet niet enkel de best scorende TV-billboards maar heeft ook een aangepaste methodiek voor BAN-campagnes. De inhoudelijke richtlijnen waaraan BAN-campagnes moeten voldoen staan creativiteit duidelijk niet in de weg. Integendeel!
Research / DIVA, Dovy, Lidl, BMW
19-01-2022 | Geert Vansant
Benieuwd welke tv-campagnes in 2021 het best scoorden volgens DIVA? Spoiler alert: het zijn 3 adverteerders die hun visual en sonic branding helemaal op punt hebben.
Update / CANVAS
17-01-2022 | Mauro Meurisse
Een nieuw kalenderjaar betekent ook een nieuwe jaargang van Extra Time. Na 13 jaar geeft Frank Raes de fakkel door aan Aster Nzeyimana.
Update / VRT NU
07-01-2022 |
Eén zet het nieuwe jaar goed in met het vierde seizoen van het populaire Dertigers, dat ook het laatste seizoen van de reeks wordt.
Update / Eén
27-12-2021 | Laura Ottoy
Vanaf zondag is de psychologische thrillerreeks Twee zomers te zien op Eén. Met namen zoals Koen De Bouw, Kevin Janssens en Ruth Becquart bestaat de reeks ook uit een echte topcast.
Update / Schweppes
27-12-2021 | Sophie De Marche
Schweppes lanceerde deze zomer zijn eerste radiocampagne en legt meteen bijzonder straffe DIVA-resultaatscijfers voor. We like it like that!
Update / Voorjaar
21-12-2021 |
Een nieuw jaar, een nieuw begin. Ook dit voorjaar pakken Eén en Canvas uit met opvallende reeksen, topfictie en enkele nieuwkomers.
Update / webinar VIA
30-11-2021 | Anny Wuyts
VIA bracht de huidige en toekomstige ontwikkelingen van tv- en video reclame in kaart. Op 9 december om 16 uur graag vindt een gratis online webinar plaats.
Update / World TV Day
19-11-2021 | Stefanie Van Snick
Geen medium dat zo hard de wind in de zeilen heeft als tv. Klassieke zendschema’s blijven nog steeds enorm populair. Daarnaast opent zich een parallelle, niet-lineaire wereld.