Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Research /
25-06-2019 | Veerle Van Cauwenbergh
Op een creatieve manier in zee gaan met één van de VRT-zenders? Westtoer en MNM gingen de uitdaging aan. Het doel? Watersport op de kaart zetten bij jongeren.
Trend /
20-06-2019 | Bart Lombaerts
Merken zijn sinds jaar en dag aanwezig op events. Maar hoe pak je dat het best aan? Wij brachten drie insiders samen voor een debat.
Meaningful betekent niet purpose. Maar niet-meaningful zijn is voor een merk geen optie. De kijk van Kristof Ampe, Marketing Director bij Brouwerijen Palm, De Hoorn & Rodenbach en Advertiser Personality of the Year 2018.
‘Wij gaan 100% voor 95% tevreden klanten’ is duidelijk pas het begin van de ‘why’ van Belfius. De volgende jaren wordt het uitkijken hoe de bank-verzekeraar zijn ‘beyond banking’-claim waarmaakt.
Brand , Research , Case , Expert , Trend /
14-05-2019 | Lissa De Peuter
Een creatief partnership is een samenspel van verschillende partners. Hoe verloopt zo’n samenwerking? Ontdek het hier!
Brand , Research /
07-05-2019 | Hilde Leemans
MNM steunt in juni blokkende studenten met Marathonradio: 24/7 live radio vol studie- en ontspanningstips. En dat werkt! De cijfers bewijzen waarom.
Expert , Update , Trend /
27-03-2019 |
In tegenstelling tot een klassieke tv-spot, hangt een sponsorship vast aan een tv-programma. Een duidelijke, creatieve link tussen je tv-billboard en het tv-programma is dan ook een troef voor een succesvolle campagne.
30-01-2019 | Hilde Leemans
In het weekend van 18 tot en met 20 januari 2019 waren er genoeg redenen om af te zakken naar Velofollies in Kortrijk Xpo
17-12-2018 |
Ontdek hoe Hello bank! als één van de tien partners ten voordele van De Warmste Week 2018 een actie opzet.
17-12-2018 | Stefanie Van Snick
Lees hoe Luminus als één van de partners die ten voordele van De Warmste Week 2018 een actie opzet.