Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Research / DIVA
27-01-2020 | Dirk Soetens
Hoe je merk laten groeien van awareness en engagement tot conversie? Ons onderzoek vorig jaar onthult 6 inzichten, bevestigd door researchers in het buitenland.
Brand / Voorjaar 2020
23-01-2020 | Lissa De Peuter
Informeren, inspireren en verbinden. Dat is waar VRT dagelijks voor gaat. Ook dit voorjaar pakken Eén en Canvas uit met opvallende reeksen, topfictie en enkele nieuwkomers.
Research / De kracht van TV
23-01-2020 |
In vluchtige tijden van sociale media is verbinding een toverwoord. Volgens recent onderzoek is net daar de kracht van tv: in het verenigen van verschillende doelgroepen. Een must voor adverteerders.
Research / DIVA 3.0
07-11-2019 | Dirk Soetens
DIVA 3.0 bouwt mee aan het succes van je tv-campagne. Onze impactstudie houdt de vinger aan de pols door gebruik te maken van innovatieve technologie. Laat je inspireren door 2 succescases.
Brand /
14-10-2019 | Lissa De Peuter
We zijn visueel overprikkeld. Te veel boodschappen moeten te snel verwerkt worden. Ziedaar het commercieel potentieel van audio en de reden voor merken om sound strategisch in te zetten in hun communicatie.
16-09-2019 | Lissa De Peuter
Delirium krikte zijn brand awareness op met een gerichte audiostrategie. Het resultaat?
08-08-2019 | Veerle Van Cauwenbergh
“Tegels, natuursteen, parket. Impermo.” Zou er iemand zijn die deze jingle nog niet kent? Een uitgekiende marketingstrategie ligt mee aan de basis van dit succesverhaal met radio in een sleutelrol.
04-07-2019 | Bart Lombaerts
Hoe kunnen we traditionele en minder traditionele radio-adverteerders helpen met de optimalisatie van hun campagnes? Dat is de insteek van onze vernieuwde DIVA-posttest. EuroGenerics (afgekort EG), een producent van generische geneesmiddelen, bespreekt de resultaten van zijn allereerste radiowave.
Research /
25-06-2019 | Veerle Van Cauwenbergh
Op een creatieve manier in zee gaan met één van de VRT-zenders? Westtoer en MNM gingen de uitdaging aan. Het doel? Watersport op de kaart zetten bij jongeren.
Brand , Update /
21-06-2019 | Silke Deliens
Wie MediaMarkt en radio denkt, denkt Herbert Flack. En de kenmerkende baseline ‘Ik ben toch niet gek?’. Toch besliste MediaMarkt om begin april een complete rebranding te doen, met nieuwe brand score en baseline.