Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Brand , Update /
19-03-2019 | Bart Lombaerts
De “beleg-het-zelver”-campagne van Bolero boort met behulp van content marketing en radio een nieuwe doelgroep aan en neemt die mee op sleeptouw in de wondere wereld van zelfbeleggen. Vorig jaar goed voor een Gouden Effie Award!
18-03-2019 | Bart Lombaerts
Een verkoopstijging met 1,5%, een verhoging van het marktaandeel met 3,8%... Devos Lemmens claimde met zijn kerstcampagne een extra moment.
Brand /
14-02-2019 | Lissa De Peuter
Hoe bereikt deze digitale speler via tv, én sinds kort ook via radio, haar doelgroep?
04-02-2019 | Tiffany Van Droogenbroeck
Een van de grootste ergernissen van Vlaamse chauffeurs? Bumperkleven. Twee seconden afstand houden van je voorligger, dat is net genoeg om veilig te zijn. Daar draait de campagne rond.
Brand , Research /
30-01-2019 | Hilde Leemans
In het weekend van 18 tot en met 20 januari 2019 waren er genoeg redenen om af te zakken naar Velofollies in Kortrijk Xpo
30-01-2019 | Marit Ginevro
Het autosalon is voor automerken een van de vele momenten om via radio hun nieuwste modellen en promoties onder de aandacht te brengen. In dit artikel lichten we toe hoe adverteerders dat doen, en met welke mediamix.
29-01-2019 | Silke Deliens
Beluister de Orange-radiospot
Beluister de Bebat-radiospot
Beluister de GAMMA-radiospot
22-01-2019 | Marit Ginevro
In het kader van De Warmste Week lanceerde mortierbrigade samen met Raygun een radiospot voor Pink Ribbon tegen borstkanker.