Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Update / Najaar één 2022
24-08-2022 | Yelle Pypops
Vanaf maandag 29 augustus pakt VRT uit met een sterk najaarsaanbod voor alle Vlamingen. Gevarieerd en verrassend: dit is het najaar van Eén.
Research / Top 20 tv-voorjaar
18-08-2022 | Geert Vansant
Eén heeft een sterk voorjaar achter de rug. Dit bewijst de top 20 van meest bekeken programma's van het afgelopen voorjaar: maar liefst 18 televisieprogramma's werden op Eén uitgezonden.
Research / Kijkcijfers
02-08-2022 | Jordan Bowring
Deze sportzomer is er een voor de geschiedenisboeken. Niet enkel onze wielrenners en vrouwenvoetbalploeg leverden topprestaties af, maar ook wat betreft de kijkcijfers en beleving was het al een uitzonderlijke zomer.
Case / Car-Pass
15-04-2022 | Bruno De Turck
Hoe maakt de combinatie van radio en televisie je mediaplan nog sterker? Het Date-concept van Car-Pass is een schoolvoorbeeld van hoe een concept wordt doorgetrokken naar de verschillende touchpoints.
Research / UBA
24-03-2022 | Rudi Janssens
Voor het eerst in België: UBA (United Brands Association) en UMA (United Media Agencies) brachten het aandeel van alle media-investeringen in België in kaart, zowel online als offline.
Update / Eén
22-03-2022 | Laurens Luypaert
Tom Waes is terug van weggeweest! Na twee jaar noodgedwongen thuisblijven door de coronacrisis, trekt Tom Waes eindelijk weer de wereld rond.
Update / tv-programmatie
24-02-2022 | Yelle Pypops
Eén en Canvas brengen in de lente van 2022 weer het beste aanbod van zowel straffe titels van hier als internationale topcontent. Met een juiste mix van meeslepende, uitdagende en verrassende titels.
Research / DIVA, BAN
19-01-2022 | Laurence Couturier
DIVA meet niet enkel de best scorende TV-billboards maar heeft ook een aangepaste methodiek voor BAN-campagnes. De inhoudelijke richtlijnen waaraan BAN-campagnes moeten voldoen staan creativiteit duidelijk niet in de weg. Integendeel!
Research / DIVA, Dovy, Lidl, BMW
19-01-2022 | Geert Vansant
Benieuwd welke tv-campagnes in 2021 het best scoorden volgens DIVA? Spoiler alert: het zijn 3 adverteerders die hun visual en sonic branding helemaal op punt hebben.
Update / CANVAS
17-01-2022 | Mauro Meurisse
Een nieuw kalenderjaar betekent ook een nieuwe jaargang van Extra Time. Na 13 jaar geeft Frank Raes de fakkel door aan Aster Nzeyimana.