Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Research / DIVA, Dovy, Lidl, BMW
19-01-2022 | Geert Vansant
Benieuwd welke tv-campagnes in 2021 het best scoorden volgens DIVA? Spoiler alert: het zijn 3 adverteerders die hun visual en sonic branding helemaal op punt hebben.
Research / Sportzomer 2021
26-08-2021 | Lissa De Peuter
De zomer stond in het teken van grote sportevenementen. VRT scoorde op alle vlakken met gouden bereikcijfers. Een overzicht.
Research / Top 20 tv
19-07-2021 | Var redactie
2021 was een goed gevuld jaar, zowel wat wereldnieuws betreft als op de tv. Hoog tijd om terug te blikken naar enkele pareltjes.
25-06-2021 | Bruno De Turck
Met het EK voetbal, de Tour de France en de Olympische Spelen zullen deze zomer alle (consumenten)oren en -ogen gericht zijn op de VRT-tv- en -radiozenders. Een opportuniteit voor adverteerders.
Research / Tv-sponsoring
15-06-2021 | Dirk Soetens
Wat duurt 5 seconden en heeft de kracht om zowel merkbekendheid, aankoopintentie als imago te boosten? De 5”-billboards op Eén en Canvas: 3 billboard-inzichten
15-06-2021 | Geert Vansant
Wat duurt 5 seconden en heeft de kracht om zowel merkbekendheid, aankoopintentie als imago te boosten?
Trend / Ketnet
15-03-2021 | Mauro Meurisse
Eind januari vond het Gala van de Gouden K’s plaats. De awardshow van Ketnet vind normaal plaats in een overvol Sportpaleis, maar dat was dit jaar niet mogelijk. Om het event toch coronaproof te laten doorgaan, zorgde de kinderzender van VRT wel voor een wereldprimeur van formaat: het gebruik van XR technologie in een liveshow.
Research / DIVA
27-01-2020 | Dirk Soetens
Hoe je merk laten groeien van awareness en engagement tot conversie? Ons onderzoek vorig jaar onthult 6 inzichten, bevestigd door researchers in het buitenland.
Brand / Voorjaar 2020
23-01-2020 | Lissa De Peuter
Informeren, inspireren en verbinden. Dat is waar VRT dagelijks voor gaat. Ook dit voorjaar pakken Eén en Canvas uit met opvallende reeksen, topfictie en enkele nieuwkomers.
Research / De kracht van TV
23-01-2020 |
In vluchtige tijden van sociale media is verbinding een toverwoord. Volgens recent onderzoek is net daar de kracht van tv: in het verenigen van verschillende doelgroepen. Een must voor adverteerders.