Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Brand /
27-05-2019 | Marit Ginevro
Nieuw in België: Spotify Headliner. Het droeg in de VS bij tot het succes van Captain Marvel. De campagne zorgde voor een sterke ad recall.
Brand , Research , Case , Expert , Trend /
14-05-2019 | Lissa De Peuter
Een creatief partnership is een samenspel van verschillende partners. Hoe verloopt zo’n samenwerking? Ontdek het hier!
Brand , Research /
07-05-2019 | Hilde Leemans
MNM steunt in juni blokkende studenten met Marathonradio: 24/7 live radio vol studie- en ontspanningstips. En dat werkt! De cijfers bewijzen waarom.
Expert , Update , Trend /
27-03-2019 |
In tegenstelling tot een klassieke tv-spot, hangt een sponsorship vast aan een tv-programma. Een duidelijke, creatieve link tussen je tv-billboard en het tv-programma is dan ook een troef voor een succesvolle campagne.
Brand , Update /
20-03-2019 | Bart Lombaerts
De markt van opticiens is niet de meeste gemakkelijke. Tussen onafhankelijke opticiens en retailers is de concurrentie enorm groot. Pearle zag zijn KPI’s jaar na jaar achteruitgaan. Tot een nieuwe aanpak de trend keerde. Goed voor een Bronzen Effie Award in 2018.
19-03-2019 | Bart Lombaerts
De “beleg-het-zelver”-campagne van Bolero boort met behulp van content marketing en radio een nieuwe doelgroep aan en neemt die mee op sleeptouw in de wondere wereld van zelfbeleggen. Vorig jaar goed voor een Gouden Effie Award!
18-03-2019 | Bart Lombaerts
Een verkoopstijging met 1,5%, een verhoging van het marktaandeel met 3,8%... Devos Lemmens claimde met zijn kerstcampagne een extra moment.
14-02-2019 | Lissa De Peuter
Hoe bereikt deze digitale speler via tv, én sinds kort ook via radio, haar doelgroep?
04-02-2019 | Tiffany Van Droogenbroeck
Een van de grootste ergernissen van Vlaamse chauffeurs? Bumperkleven. Twee seconden afstand houden van je voorligger, dat is net genoeg om veilig te zijn. Daar draait de campagne rond.
30-01-2019 | Hilde Leemans
In het weekend van 18 tot en met 20 januari 2019 waren er genoeg redenen om af te zakken naar Velofollies in Kortrijk Xpo