Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Trend /
20-06-2019 | Bart Lombaerts
Meaningful betekent niet purpose. Maar niet-meaningful zijn is voor een merk geen optie. De kijk van Kristof Ampe, Marketing Director bij Brouwerijen Palm, De Hoorn & Rodenbach en Advertiser Personality of the Year 2018.
‘Wij gaan 100% voor 95% tevreden klanten’ is duidelijk pas het begin van de ‘why’ van Belfius. De volgende jaren wordt het uitkijken hoe de bank-verzekeraar zijn ‘beyond banking’-claim waarmaakt.
Brand /
27-05-2019 | Marit Ginevro
Nieuw in België: Spotify Headliner. Het droeg in de VS bij tot het succes van Captain Marvel. De campagne zorgde voor een sterke ad recall.
Brand , Research , Case , Expert , Trend /
14-05-2019 | Lissa De Peuter
Een creatief partnership is een samenspel van verschillende partners. Hoe verloopt zo’n samenwerking? Ontdek het hier!
Brand , Research /
07-05-2019 | Hilde Leemans
MNM steunt in juni blokkende studenten met Marathonradio: 24/7 live radio vol studie- en ontspanningstips. En dat werkt! De cijfers bewijzen waarom.
Expert , Update , Trend /
27-03-2019 |
In tegenstelling tot een klassieke tv-spot, hangt een sponsorship vast aan een tv-programma. Een duidelijke, creatieve link tussen je tv-billboard en het tv-programma is dan ook een troef voor een succesvolle campagne.
Brand , Update /
20-03-2019 | Bart Lombaerts
De markt van opticiens is niet de meeste gemakkelijke. Tussen onafhankelijke opticiens en retailers is de concurrentie enorm groot. Pearle zag zijn KPI’s jaar na jaar achteruitgaan. Tot een nieuwe aanpak de trend keerde. Goed voor een Bronzen Effie Award in 2018.
19-03-2019 | Bart Lombaerts
De “beleg-het-zelver”-campagne van Bolero boort met behulp van content marketing en radio een nieuwe doelgroep aan en neemt die mee op sleeptouw in de wondere wereld van zelfbeleggen. Vorig jaar goed voor een Gouden Effie Award!
18-03-2019 | Bart Lombaerts
Een verkoopstijging met 1,5%, een verhoging van het marktaandeel met 3,8%... Devos Lemmens claimde met zijn kerstcampagne een extra moment.
14-02-2019 | Lissa De Peuter
Hoe bereikt deze digitale speler via tv, én sinds kort ook via radio, haar doelgroep?