Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Update / Najaar VRT 1
25-08-2023 | Yelle Pypops
Het wordt een heerlijk gevarieerd najaar waarin VRT 1 verder bouwt op haar sterktes en vaste waarden afgewisseld worden met een flinke injectie humor, ontspanning en creativiteit.
Research / Program Fit
09-08-2023 | Dirk Soetens
Zet als Premium Partner je merk op een creatieve manier in de kijker rond de sterke televisieprogramma's van VRT en verhoog zo je impact.
Research / Voorjaar TV 2023
09-08-2023 | Geert Vansant
VRT-televisie met voorsprong de grootste speler in het Vlaamse televisielandschap blijft met dagelijks 2,4 miljoen kijkers, goed voor een marktaandeel van 37% (jan -juni 2023).
Brand / TV-zomer
27-06-2023 | Lissa De Peuter
De zomerse tv-programmatie staat traditiegetrouw synoniem voor eindeloos veel kijkplezier. Met nieuwe programma’s, oude succesformules en een overvloed aan sport.
Update / VRT-zomer
27-06-2023 | Jordan Bowring
Kortom, veel belevenis voor jong en oud én dus tal van zomerse opportuniteiten voor adverteerders.
Brand / Sportzomer 2023
26-06-2023 | Jordan Bowring
Bij Sporza zitten sportliefhebbers deze zomer opnieuw op de eerste rij. Met deze 10 toppers verzekert VRT alle adverteerders van ultrahoge kijkcijfers.
Update / Muziekzomer 2023
13-06-2023 | Julie Zagers
De VRT-zenders zorgen voor animo heel de zomer lang vanop de eerste rij! Een ideaal moment voor adverteerders om top of mind te blijven deze zomer.
Update / TV
12-06-2023 | Annemie Pauwels
Zet een reminder in je agenda want op 11 september 2023 is het zover! Om 10u ’s ochtends kunnen adverteerders opnieuw intekenen voor een Premium Partnership TV.
26-05-2023 | Jordan Bowring
Ons marketingteam stelde een top 3-lijstje samen van programma’s waarvan hun impact op de samenleving in Vlaanderen verder reikt dan enkel hun sterke kijkcijfers. Ontdek de top 3.
Research / TV
26-05-2023 | Vanessa Sanctorum
Met een Premium Partnership kan je je merk linken aan de sterke VRT-verhalen en kan je campagne rekenen op premium kwaliteit, impact en creativiteit.