Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Research / TOP 20 TV
11-01-2023 | Bruno De Turck
In 2022 hebben de VRT-programma’s weer goed gescoord. 17 VRT-programma’s bevinden zich in de top 20 kijkcijfers. Bekijk de top 20.
Research / Top 20 tv-voorjaar
18-08-2022 | Geert Vansant
Eén heeft een sterk voorjaar achter de rug. Dit bewijst de top 20 van meest bekeken programma's van het afgelopen voorjaar: maar liefst 18 televisieprogramma's werden op Eén uitgezonden.
Research / Kijkcijfers
02-08-2022 | Jordan Bowring
Deze sportzomer is er een voor de geschiedenisboeken. Niet enkel onze wielrenners en vrouwenvoetbalploeg leverden topprestaties af, maar ook wat betreft de kijkcijfers en beleving was het al een uitzonderlijke zomer.
Research / UBA
24-03-2022 | Rudi Janssens
Voor het eerst in België: UBA (United Brands Association) en UMA (United Media Agencies) brachten het aandeel van alle media-investeringen in België in kaart, zowel online als offline.
Research / DIVA, BAN
19-01-2022 | Laurence Couturier
DIVA meet niet enkel de best scorende TV-billboards maar heeft ook een aangepaste methodiek voor BAN-campagnes. De inhoudelijke richtlijnen waaraan BAN-campagnes moeten voldoen staan creativiteit duidelijk niet in de weg. Integendeel!
Research / DIVA, Dovy, Lidl, BMW
19-01-2022 | Geert Vansant
Benieuwd welke tv-campagnes in 2021 het best scoorden volgens DIVA? Spoiler alert: het zijn 3 adverteerders die hun visual en sonic branding helemaal op punt hebben.
Research / Sportzomer 2021
26-08-2021 | Lissa De Peuter
De zomer stond in het teken van grote sportevenementen. VRT scoorde op alle vlakken met gouden bereikcijfers. Een overzicht.
Research / Top 20 tv
19-07-2021 | Var redactie
2021 was een goed gevuld jaar, zowel wat wereldnieuws betreft als op de tv. Hoog tijd om terug te blikken naar enkele pareltjes.
25-06-2021 | Bruno De Turck
Met het EK voetbal, de Tour de France en de Olympische Spelen zullen deze zomer alle (consumenten)oren en -ogen gericht zijn op de VRT-tv- en -radiozenders. Een opportuniteit voor adverteerders.
Research / Tv-sponsoring
15-06-2021 | Dirk Soetens
Wat duurt 5 seconden en heeft de kracht om zowel merkbekendheid, aankoopintentie als imago te boosten? De 5”-billboards op Eén en Canvas: 3 billboard-inzichten