Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Case / Product placement
28-07-2021 | Stefanie Van Snick
Vanaf 9 september kan je inschrijven voor de nieuwe Premium Partnerships TV & Video. Hier vormt ook product placement een onderdeel van. Cécemel, Pur Natur, Citroën, Opel, Campari en Wienerberger tonen hoe het werkt.
Case / DIVA
16-04-2021 | Silke Deliens
DIVA is al jaren een trouwe me(e)tgezel om de impact van radio en tv- campagnes te optimaliseren. Maar valt de impact van crossmediaal adverteren ook effectief te meten? En heeft crossmedialiteit een katalysator-effect op ROI?
Case / Premium Partner TV & Video
16-04-2021 |
“Het publiek dat bereikt wordt via de programma’s op VRT 1 en Canvas, vormen een uitstekende match met ons blonde bier”, zegt marketing manager Tom Robberechts.
Trend / Ketnet
15-03-2021 | Mauro Meurisse
Eind januari vond het Gala van de Gouden K’s plaats. De awardshow van Ketnet vind normaal plaats in een overvol Sportpaleis, maar dat was dit jaar niet mogelijk. Om het event toch coronaproof te laten doorgaan, zorgde de kinderzender van VRT wel voor een wereldprimeur van formaat: het gebruik van XR technologie in een liveshow.
Expert / Fictie in Vlaanderen
29-01-2020 | Mauro Meurisse
In de competitie tussen Vlaamse en internationale fictie zijn enkel winnaars. Netflix voegt alsmaar meer Vlaamse series toe aan het aanbod en houdt de lokale fictiemakers scherp.
Brand / Voorjaar 2020
23-01-2020 | Lissa De Peuter
Informeren, inspireren en verbinden. Dat is waar VRT dagelijks voor gaat. Ook dit voorjaar pakken Eén en Canvas uit met opvallende reeksen, topfictie en enkele nieuwkomers.
Brand /
14-10-2019 | Lissa De Peuter
We zijn visueel overprikkeld. Te veel boodschappen moeten te snel verwerkt worden. Ziedaar het commercieel potentieel van audio en de reden voor merken om sound strategisch in te zetten in hun communicatie.
16-09-2019 | Lissa De Peuter
Delirium krikte zijn brand awareness op met een gerichte audiostrategie. Het resultaat?
08-08-2019 | Veerle Van Cauwenbergh
“Tegels, natuursteen, parket. Impermo.” Zou er iemand zijn die deze jingle nog niet kent? Een uitgekiende marketingstrategie ligt mee aan de basis van dit succesverhaal met radio in een sleutelrol.
04-07-2019 | Bart Lombaerts
Hoe kunnen we traditionele en minder traditionele radio-adverteerders helpen met de optimalisatie van hun campagnes? Dat is de insteek van onze vernieuwde DIVA-posttest. EuroGenerics (afgekort EG), een producent van generische geneesmiddelen, bespreekt de resultaten van zijn allereerste radiowave.