Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Trend /
20-06-2019 | Bart Lombaerts
‘Wij gaan 100% voor 95% tevreden klanten’ is duidelijk pas het begin van de ‘why’ van Belfius. De volgende jaren wordt het uitkijken hoe de bank-verzekeraar zijn ‘beyond banking’-claim waarmaakt.
Brand , Research , Case , Expert , Trend /
14-05-2019 | Lissa De Peuter
Een creatief partnership is een samenspel van verschillende partners. Hoe verloopt zo’n samenwerking? Ontdek het hier!
Expert , Update , Trend /
27-03-2019 |
In tegenstelling tot een klassieke tv-spot, hangt een sponsorship vast aan een tv-programma. Een duidelijke, creatieve link tussen je tv-billboard en het tv-programma is dan ook een troef voor een succesvolle campagne.
Case /
14-03-2018 | Var redactie
De grootste uitdaging voor verzekeringsspecialist Corona Direct? Zijn kilometer-verzekering sterker in de markt zetten.
Brand , Case /
14-03-2018 | Bruno De Turck
Een dj die je leven kan redden en radio die daarbij helpt? Het kan. De Vlaamse Stichting voor Verkeerskunde deed het via haar nieuwe campagne.
Case , Brand /
06-03-2018 | Marit Ginevro
Met Spread The Work, de jaarlijkse unieke samenwerking tussen MNM en VDAB, slaat de jongerenzender een brug tussen werkgevers en werkzoekenden.
13-02-2018 | Var redactie
Hoe bouw je naamsbekendheid op in een nieuwe markt? Beter Bed, een Nederlandse slaapkamerspecialist die in 2011 voet aan grond zette in België, geeft het goede voorbeeld.
01-02-2018 | Marit Ginevro
Een sterk partnership? Dat moet je soms niet te ver zoeken. Toen Studio Brussel de zomer op gang trapte in Ibiza lag een samenwerking met Seat voor de hand...