Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Research / Reuters
01-08-2021 | Stefan Delaeter
Naar jaarlijkse gewoonte deed Reuters Institute ook dit jaar weer onderzoek naar de betrouwbaarheid van nieuwsmerken in 46 landen. Benieuwd naar het resultaat?
Expert / interview
29-07-2021 | Marit Ginevro
Naar aanleiding van de nieuwe uitgave van ons magazine Intune legden wij 4 vakmensen prangende hamvragen voor 2021 voor. In deze editie vertelt Diederick Dekeyzer, Head of Broadcast bij Havas Media, over de evoluerende rol van mediabureaus.
Research / Top 20 tv
19-07-2021 | Var redactie
2021 was een goed gevuld jaar, zowel wat wereldnieuws betreft als op de tv. Hoog tijd om terug te blikken naar enkele pareltjes.
Research / Sportzomer 2021
25-06-2021 | Bruno De Turck
Met het EK voetbal, de Tour de France en de Olympische Spelen zullen deze zomer alle (consumenten)oren en -ogen gericht zijn op de VRT-tv- en -radiozenders. Een opportuniteit voor adverteerders.
Research / Tv-sponsoring
15-06-2021 | Dirk Soetens
Wat duurt 5 seconden en heeft de kracht om zowel merkbekendheid, aankoopintentie als imago te boosten? De 5”-billboards op Eén en Canvas: 3 billboard-inzichten
Research / Short form
15-06-2021 | Geert Vansant
Wat duurt slechts enkele seconden en heeft de kracht om zowel merkbekendheid, aankoopintentie als imago te boosten? De 5”-billboards op Eén en Canvas & BVOD via VRT NU. Ontdek 3 inzichten
Wat duurt 5 seconden en heeft de kracht om zowel merkbekendheid, aankoopintentie als imago te boosten?
Expert / Interview In-Tune
11-06-2021 | Marit Ginevro
Naar aanleiding van de nieuwe uitgave van ons magazine Intune legden wij 4 vakmensen prangende hamvragen voor 2021 voor. In deze editie vertelt Isabel Van den Broeck, Managing Director van Creative Belgium, over het belang van creativiteit en de rol van agentschappen in tijden van verandering.
Trend / VRT innovatief
13-05-2021 | Stefan Delaeter
In deze tijden wordt de rol en het belang van kwalitatieve media steeds groter. De afdeling ‘VRT Technologie en Innovatie’ staat centraler dan ooit in de organisatie. Sarah Geeroms, Innovative Partnerships & Hoofd Future Media Hubs, geeft toelichting bij de drie speerpunten van de afdeling.
Research / Mediaplan
14-04-2021 | Lore Lenseclaes
Kwalitatieve merken met een breed bereik zijn hoekstenen in een mediaplan. Gebruik de wervende kracht van de VRT-merken om je business te boosten.