Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Research / Wielrennen
26-04-2023 | Jordan Bowring
De Ronde van Vlaanderen verpulverde dit jaar 2 kijkcijferrecords. Gemiddeld bekoorde de Ronde (H) 1.372.000 sportliefhebbers. Bekijk ook de andere sterke kijkcijferresultaten.
Research / VRT-televisie
13-04-2023 | Stefanie Van Snick
De twee grootste televisienetten van VRT hebben een geweldig eerste kwartaal van 2023 achter de rug. Samen bereiken ze dagelijks gemiddeld 42% van alle Vamingen.
Research / UBA UMA Benchmark 2022
15-03-2023 | Marit Ginevro
In 2022 ging 14,5% van alle reclamebestedingen in België naar radioreclame volgens het benchmarkonderzoek van UBA en UMA. Ontdek hier de top 3 op het vlak van netto-investeringen.
Research / Digimeter 2022
13-03-2023 | Dirk Soetens
Volgens de imec.digimeter 2022 maken lokale audio en video een groot deel uit van de Vlaamse mediagewoontes. Ontdek de 6 belangrijkste conclusies.
09-03-2023 | Geert Vansant
Lokale content is hot en dat weerspiegelt zich duidelijk in de laatste CIM-cijfers van televisie. Mee aan de basis van dit succes liggen 4 nieuwe VRT-reeksen: Het verhaal van Vlaanderen, 1985, TGD en Eurosong.
Research / TOP 20 TV
11-01-2023 | Bruno De Turck
In 2022 hebben de VRT-programma’s weer goed gescoord. 17 VRT-programma’s bevinden zich in de top 20 kijkcijfers. Bekijk de top 20.
Trend / Gen Z
28-11-2022 | Jordan Bowring
Als charmeoffensief tegen de internationale media, zetten we graag onze schouders onder deze 2 hartverwarmende projecten om nieuw marketingtalent warm te maken voor de lokale reclamemarkt.
Research / EBU 2022
21-10-2022 | Veerle Hellemans
Naar jaarlijkse gewoonte onderzoekt EBU (European Broadcasting Union) het vertrouwen van europese consumenten in verschillende media. Ontdek de 3 opvallende bevindingen.
Research / Kracht van sponsoring
21-09-2022 | Veerle Hellemans
In het onderzoek van Paramount ANZ staat één vraag centraal: waarom werkt sponsoring? Uit de studie blijkt dat 4 pijlers aan de basis liggen: betrokkenheid, fandom, emotie en vertrouwen.
Research / Top 20 tv-voorjaar
18-08-2022 | Geert Vansant
Eén heeft een sterk voorjaar achter de rug. Dit bewijst de top 20 van meest bekeken programma's van het afgelopen voorjaar: maar liefst 18 televisieprogramma's werden op Eén uitgezonden.