Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Brand / VRT
12-07-2022 | Jordan Bowring
Met de nieuwe merkenarchitectuur gaat de VRT voluit voor gebruiksgemak en zet het de deur wijd open voor nieuwe en digitale mediagebruikers. Elisabeth Roelandt, Marketingmanager VRT, licht toe.
Brand / VRT MAX
11-07-2022 | Lore Lenseclaes
VRT NU wordt VRT MAX: 1 platform voor alle video en audio van VRT. Hiermee zet VRT maximaal in op de digitale mediagebruiker wat ook belangrijk nieuws is voor adverteerders en mediaspecialisten.
Brand / Jouw VRT
11-07-2022 | Silke Deliens
Dankzij de concrete insights van het onderzoek 'Jouw VRT' kan de VRT verder bouwen aan een kwalitatief en betrouwbaar mediahuis dat beantwoordt aan de eisen en behoeften van de Vlaming: 6 concrete actiepunten.
Case / MNM x Fost Plus
07-07-2022 | Lissa De Peuter
Op de agenda van MNM Summertime: zomerse events en activaties, de beste hitmuziek én de leukste creatieve partnerships. Deze zomer clicken de MNM DJ’s mee met Fost Plus, een samenwerking voor een zwerfvuilvrije wereld!
Case / Gen Z
06-07-2022 | Julie Desmet
Elke dag live radio maken, nog eens van het kotleven proeven, keihard blokken,... Dat is wat Kawtar en Sander deden in MNM Blokhut. Een leuk project voor de MNM-doelgroep, maar ook een unieke opportuniteit voor Gen Z merken.
Case / Employer Branding
20-06-2022 | Julie Desmet
Bedrijven zoeken steeds meer naar opvallende manieren om zich te profileren als aantrekkelijke werkgever. Via een partnership met StuBru lieten De Lijn en Colruyt Group hun bedrijf op een originele manier in de kijker lopen.
Brand / VRT NU
20-05-2022 | Lissa De Peuter
Het videoaanbod van VRT NU werd uitgebreid met het volledige VRT-podcastaanbod. Binnenkort worden daar nog alle livestreams aan toegevoegd.
Case / Lapperre
01-05-2022 | Lore Lenseclaes
Hoe creëer je een nieuw en luchtig creatief radioconcept voor je aanbod aan hooroplossingen voor jong en oud? Met die uitdaging ging hoorspecialist Lapperre in samenwerking met radiospecialist Philip Maes aan de slag.
Case / Car-Pass
15-04-2022 | Bruno De Turck
Hoe maakt de combinatie van radio en televisie je mediaplan nog sterker? Het Date-concept van Car-Pass is een schoolvoorbeeld van hoe een concept wordt doorgetrokken naar de verschillende touchpoints.
Trend / Positive Impact
11-03-2022 | Bruno De Turck
Met kwalitatieve en maatschappelijk relevante content bieden de VRT-zenders een merkveilige adverteerderscontext, geen evidentie in deze tijden.