Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Research / Program Fit
09-08-2023 | Dirk Soetens
Zet als Premium Partner je merk op een creatieve manier in de kijker rond de sterke televisieprogramma's van VRT en verhoog zo je impact.
Research / Voorjaar TV 2023
09-08-2023 | Geert Vansant
VRT-televisie met voorsprong de grootste speler in het Vlaamse televisielandschap blijft met dagelijks 2,4 miljoen kijkers, goed voor een marktaandeel van 37% (jan -juni 2023).
Expert / VRT Vernieuwt
30-06-2023 | Jordan Bowring
Er was de laatste weken enorm veel te horen en lezen over de verjongingsinitiatieven van VRT. We lijsten de belangrijkste pijlers (en hun gevolgen) op.
Research / CIM-cijfers
21-06-2023 | Veerle Hellemans
Studio Brussel groeit in weekbereik en in marktaandeel op 18-54. Dat blijkt uit de nieuwe meting door het CIM.
Research / TV
26-05-2023 | Vanessa Sanctorum
Met een Premium Partnership kan je je merk linken aan de sterke VRT-verhalen en kan je campagne rekenen op premium kwaliteit, impact en creativiteit.
Research / OLA
22-05-2023 | Veerle Hellemans
Wil je weten waarom online audio een onmisbaar deel zijn geworden in je mediaplan en welke zenders de beste cijfers voorleggen? Lees dan vooral verder.
Research / Wielrennen
26-04-2023 | Jordan Bowring
De Ronde van Vlaanderen verpulverde dit jaar 2 kijkcijferrecords. Gemiddeld bekoorde de Ronde (H) 1.372.000 sportliefhebbers. Bekijk ook de andere sterke kijkcijferresultaten.
Research / VRT-televisie
13-04-2023 | Stefanie Van Snick
De twee grootste televisienetten van VRT hebben een geweldig eerste kwartaal van 2023 achter de rug. Samen bereiken ze dagelijks gemiddeld 42% van alle Vamingen.
Research / VRT-podcasts
20-03-2023 | Veerle Hellemans
Het antwoord is 1 op 5. En dat is ook logisch aangezien je een podcast overal, wanneer je maar wil en op eender welk toestel kan beluisteren. Bekijk 2 opvallende inzichten over de VRT-podcastvreters.
Research / Positive Impact Barometer
15-03-2023 | Veerle Hellemans
Duurzaamheid wordt steeds belangrijker, ook in b2c-communicatie. Var zet samen met Bubka en UGent stappen richting authentieke duurzame advertising.