Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Expert / VRT NU
25-08-2020 | Bart Lombaerts
Streaming wordt steeds belangrijker. Deze bijkomende manier om VRT-content te bekijken, is zowel bij jongeren als ouderen populair. En het biedt alliantiepartners extra touchpoints. Een gesprek met Jonas Boets, manager van VRT NU.
Trend / Digitaal luisteren
19-05-2020 | Rudi Janssens
Elke dag luisteren meer dan 4 miljoen Vlamingen naar de radio. Uit een onderzoek van Ipsos blijkt dat 26% van de totale radioluistertijd in Vlaanderen via een digitale drager gebeurt.
Expert / Fictie in Vlaanderen
29-01-2020 | Mauro Meurisse
In de competitie tussen Vlaamse en internationale fictie zijn enkel winnaars. Netflix voegt alsmaar meer Vlaamse series toe aan het aanbod en houdt de lokale fictiemakers scherp.
Trend / Voice Assistants
02-01-2020 | Lissa De Peuter
De Google Assistant, Amazon Alexa en Siri van Apple. We spraken met enkele gebruikers over hun smartspeaker-ervaringen. Als eerste aan de beurt: Geoffrey Hantson.
Trend /
20-06-2019 | Bart Lombaerts
Merken zijn sinds jaar en dag aanwezig op events. Maar hoe pak je dat het best aan? Wij brachten drie insiders samen voor een debat.
Meaningful betekent niet purpose. Maar niet-meaningful zijn is voor een merk geen optie. De kijk van Kristof Ampe, Marketing Director bij Brouwerijen Palm, De Hoorn & Rodenbach en Advertiser Personality of the Year 2018.
‘Wij gaan 100% voor 95% tevreden klanten’ is duidelijk pas het begin van de ‘why’ van Belfius. De volgende jaren wordt het uitkijken hoe de bank-verzekeraar zijn ‘beyond banking’-claim waarmaakt.
Brand , Research , Case , Expert , Trend /
14-05-2019 | Lissa De Peuter
Een creatief partnership is een samenspel van verschillende partners. Hoe verloopt zo’n samenwerking? Ontdek het hier!
Expert , Update , Trend /
27-03-2019 |
In tegenstelling tot een klassieke tv-spot, hangt een sponsorship vast aan een tv-programma. Een duidelijke, creatieve link tussen je tv-billboard en het tv-programma is dan ook een troef voor een succesvolle campagne.
23-02-2018 | Var redactie
Nog voor we geboren worden, ontstaat er een bijzondere link met geluid. Hoe kan jouw merk hiervan gebruik maken?