Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Update / Sportzomer
24-05-2024 | Bruno De Turck
Ben je een overheidsinstelling, vzw van algemeen welzijn, humanitaire, sociale of culturele organisatie? Dan is dit een unieke kans om 4 miljoen Vlamingen te bereiken.
Trend / TV
14-03-2024 | Geert Vansant
Het einde van Q1 2024 nadert snel. We hebben al in de CIM-cijfers gesnuffeld en ontdekten drie opvallende trends. Ook benieuwd? We delen graag 3 in het oog springende vaststellingen.
Research / Online verkeer
12-02-2024 | Dirk Soetens
Onderzoek van Nielsen toont aan dat merken die adverteren op radio een indrukwekkende stijging zien van +43% in online verkeer.
Research / Top 5 BAN-spots
01-02-2024 | Geert Vansant
Deze BAN-adverteerders lieten zich in 2023 opmerken met efficiënte en slimme communicatie. Ontdek de top 5 spots op radio en tv uit ons DIVA-onderzoek.
Research / Top 20 TV
Het CIM publiceert jaarlijks een top 20 met de meest bekeken programma’s in 2023. Daaruit blijkt dat VRT de leiding aanvoert met maar liefst 17 programma’s.
Update / Kerstaanbod VRT
14-12-2023 | Lore Lenseclaes
Wie deze kerstperiode nog geen plannen heeft, mag van geluk spreken! VRT zorgt voor een magische en verbindende ervaring voor de kijker, luisteraar én adverteerder!
Update / Voorjaar 2024
13-12-2023 | Jordan Bowring
VRT schiet vanaf januari stevig uit de startblokken met een lading gloednieuwe programma's met steengoede fictie en programma's die raken.
Research / CIM-cijfers
19-10-2023 | Veerle Hellemans
Wekelijks luisteren 5,2 miljoen Vlamingen naar radio. Dat is maar liefst 90% van de totale bevolking. Dat blijkt uit de nieuwe meting door het CIM.
Creative partnership / Dagelijkse kost
21-09-2023 | Sam Homblé
De nieuwe toekomstgerichte app van Dagelijkse kost wil de smaak van Vlaanderen serveren op maat van elke gebruiker (en elke adverteerder).
Research / Knokke Off
12-09-2023 | Geert Vansant
De Vlaamse fictiereeks waar enkele jonge twintigers een onbezonnen zomer beleven in het weelderige Knokke is met voorsprong de best bekeken ‘VRT MAX only’-serie.