Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Brand , Research , Case , Expert , Trend /
14-05-2019 | Lissa De Peuter
Een creatief partnership is een samenspel van verschillende partners. Hoe verloopt zo’n samenwerking? Ontdek het hier!
Expert , Update , Trend /
27-03-2019 |
In tegenstelling tot een klassieke tv-spot, hangt een sponsorship vast aan een tv-programma. Een duidelijke, creatieve link tussen je tv-billboard en het tv-programma is dan ook een troef voor een succesvolle campagne.
Trend /
05-04-2018 | Var redactie
Great minds think alike. Of toch niet? Wij deden de test en legden de sprekers van de UBA Trends Day zes marketingdilemma's voor. Matchen of botsen hun visies?
23-02-2018 | Var redactie
Nog voor we geboren worden, ontstaat er een bijzondere link met geluid. Hoe kan jouw merk hiervan gebruik maken?