Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Case / Argenta
15-02-2023 | Joke Claessen
Voor de gouden Effie-winnaar Argenta maakte radio een belangrijk deel uit van hun mediamix. Het succesverhaal wordt toegelicht.
Case / Sonic branding
23-12-2022 | Jordan Bowring
Sleeplife, Sunweb en Schweppes maakten elk gebruikt een bekende internationale hit om hun campagne kracht bij te zetten en met succes! Bekijk de drie cases:
Case / Albert Heijn
16-11-2022 | Sophie De Marche
Na een korte afwezigheid mogen de populaire mascottes van betaalbare boodschappen zich weer helemaal uitleven op radio. Marketing Manager Els Lagrou licht de succesvolle comeback toe.
Case / Disneyland® Paris x MNM
31-08-2022 | Lissa De Peuter
MNM gaat er deze zomer opnieuw uit met een knal met The Catch. Het populaire event partnert dit jaar met adverteerder Disneyland® Paris. Sophie Dero van Disneyland Paris Belux licht toe hoe de adverteerder impact en visibiliteit zocht én vond.
Case / Miele
13-07-2022 | Julie Zagers
Het keukenmerk optimaliseerde zijn laatste radiocampagne met inzichten uit ons DIVA-onderzoek. Resultaat? Een campagne die op volle toeren draait!
Case / IKEA
13-07-2022 | Sophie De Marche
Duurzaamheid, creativiteit en eenvoud zijn waarden die IKEA als gegoten zitten. Céline Smidts en Kaat Van Noten van Ikea België lichten toe.
Case / Nordic
06-07-2022 | Bart De Wit
Nordic zette begin dit jaar zijn eerste radiostappen. Alessandra De Praetere, teamlead Marketing, licht toe waarom de Scandinaviëspecialist pioniert op radio.
Creative partnership / Bus Belgica
28-06-2022 | Julie Desmet
StuBru zendt vanuit de 'Bus Belgica' een hele zomer live uit vanop zomerse locaties. Een mooie opportuniteit voor merken die deze zomer in het hart van de jongerendoelgroep willen geraken.
28-06-2022 | Sophie De Marche
IKEA pakt uit met een slimme campagne rond één herkenbaar format die even vlot en handig in elkaar steekt als een IKEA-kast. Céline Smidts en Kaat Van Noten geven duiding bij de geslaagde nieuwe spot.
Case / Cannes Lions
24-06-2022 | Jordan Bowring
Traditiegetrouw is het International Festival of Creativity in Cannes één grote creatieve inspiratiepool. Ook de 59ste editie leverde weer heel wat auditieve pareltjes af. Deze 6 moet je gehoord hebben.