Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Case / Bavik Super Pils
03-11-2023 | Bart De Wit
Na jaren een vaste waarde te zijn geweest op lokaal niveau, was Bavik Super Pils klaar om de stap naar nationale retail te zetten en dit door in te zetten op radio.
Creative partnership / Alpro
22-09-2023 | Jordan Bowring
Fien en Thibault serveren elke ochtend de beste muziek met bakken energie. Samen met Alpro verrasten ze de StuBru-luisteraars met een unieke ontbijtactie.
Creative partnership / Dagelijkse kost
21-09-2023 | Sam Homblé
De nieuwe toekomstgerichte app van Dagelijkse kost wil de smaak van Vlaanderen serveren op maat van elke gebruiker (en elke adverteerder).
Creative partnership / Eliza was here
09-08-2023 | Jordan Bowring
Eliza was here partnerde pal in het last-minute toeristenseizoen met de populaire zenderwedstrijd en verzekerde zichzelf zo een efficiënte merkactivatie.
Case / Euro Shop
05-07-2023 | Bart De keersmaecker
Een lang weekend is het ideale moment om kleine klusjes aan te pakken. Zo dacht ook Euro Shop, die een manier zocht om deze boodschap over te brengen.
Case / colora
17-03-2023 | Bart De Wit
Verfketen colora is al jaren één van de meest efficiënte radio-adverteerders van Vlaanderen. Marketing Manager Karen Ongena en Media Consultant Nadine Van Rensbergen lichten de bouwstenen van dat succes toe.
Case / Carglass
17-03-2023 | Veerle Van Cauwenbergh
De radiocampagnes van Carglass slagen er al jaren in elke keer uitmuntend te scoren. Media Strategy Expert van Carglass Kris Grevendonk deelt graag enkele elementen uit hun succesformule.
Case / Smartphoto
15-03-2023 | Dirk Soetens
Sommige adverteerders lijken de gouden formule beet te hebben: met een herkenbaar concept, een catchy jingle én een consequent mediaplan. Laat je inspireren door één van de meest efficiënte adverteerders van 2022.
Case / Mitsubishi Electric
14-03-2023 | Julie Zagers
Mitsubishi Electric zorgt voor maximale awareness door op een ludieke manier te worstelen en te verwijzen naar de moeilijk uit te spreken merknaam.
27-02-2023 | Julie Zagers
Awareness creëren voor een relatief onbekend merk in de sector wiens naams bovendien een heuse tongbreker is: het leek geen evidentie.