Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Trend / Audio on demand
13-06-2024 | Anaïs Tack
Audio on demand is een krachtig medium dat steeds meer aandacht krijgt van adverteerders. Ontdek hoe Securex en Toerisme Vlaanderen hiervan gebruikmaken.
Trend / TV
14-03-2024 | Geert Vansant
Het einde van Q1 2024 nadert snel. We hebben al in de CIM-cijfers gesnuffeld en ontdekten drie opvallende trends. Ook benieuwd? We delen graag 3 in het oog springende vaststellingen.
Trend / Crossmedia
29-03-2022 | Lore Lenseclaes
Een sterke auditieve identiteit en leuke audiocampagnes zijn 1 ding, maar wist je ook dat je VRT-audio op creatieve manieren kan integeren in je mix? Laat je inspireren door deze 5 ideeën!
Trend / Regionaal adverteren
04-11-2021 | Lissa De Peuter
Een winkelfocus die verandert, dat is belangrijk nieuws voor adverteerders. Wij informeerden bij Radio 2, de regionale zender bij uitstek, waarom adverteerders moeten inzetten op de kracht van lokaal.
Trend / Ketnet
15-03-2021 | Mauro Meurisse
Eind januari vond het Gala van de Gouden K’s plaats. De awardshow van Ketnet vind normaal plaats in een overvol Sportpaleis, maar dat was dit jaar niet mogelijk. Om het event toch coronaproof te laten doorgaan, zorgde de kinderzender van VRT wel voor een wereldprimeur van formaat: het gebruik van XR technologie in een liveshow.
Trend / De toekomst van audio
17-02-2021 | Dirk Soetens
Radiozenders, streams, podcasts, radio-apps en intussen ook Clubhouse: audio is overal. Filip Pletinckx (talent Coach bij VRT) licht 10 trending audiotopics van 2021 toe.
Trend / Spin-offradio / merkextensies
Audiomerken evolueren steeds meer, met spin-offs die à la carte content serveren. Zo heeft StuBru: Bruut, De Tijdloze, Hooray, UNTZ en #ikluisterblegisch. Aan het woord: Matt Deegan, Creative Director bij Folder Media UK.
Trend / sonic branding
15-05-2020 | Lissa De Peuter
Branded audio content, muzikale AI, auditieve brandactivaties, 3D-audio en nog veel meer: de nieuwigheden in audiobranding volgen elkaar in een razend tempo op.
Trend / Spotify
03-04-2020 | Justine De Bruyn
Zorgt de coronacrisis voor een verandering in het luistergedrag op Spotify? We onthullen hieronder 4 nieuwe wereldwijde trends.
Trend / Audio Branding
28-01-2020 | Dirk Soetens
Audio is hot & happening. Wat leren we uit research en over audio branding trends? En hoe herkenbaar is een merk in audio? Deze 5 recente artikels bleven me bij.