Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Update / Voorjaar 2024
13-12-2023 | Jordan Bowring
VRT schiet vanaf januari stevig uit de startblokken met een lading gloednieuwe programma's met steengoede fictie en programma's die raken.
Update / Radio in december
23-11-2023 | Jordan Bowring
Radio doet in de maand december het kwik stijgen met zijn straf aanbod aan muziek, (live)belevenis én breed bereik! Ontdek de 3 redenen.
Research / IPSOS
10-11-2023 | Dirk Soetens
Recente cijfers van het tweejaarlijkse onderzoek uitgevoerd door IPSOS onthullen een opvallende trend in het radiolandschap in Vlaanderen. Ontdek de belangrijkste bevindingen.
Research / Listen up!
03-10-2023 | Dirk Soetens
De baanbrekende publicatie 'Listen Up' toont aan dat emotionele positiviteit essentieel is voor de effectiviteit van audiocampagnes. Bekijk de 4 inzichten die aantonen waarom ‘feelgood’ werkt
Research / UMA Benchmark
22-09-2023 | Dirk Soetens
De organisatie van mediabureaus (UMA) en enkele partnerbureaus hebben hun studie over digitale investeringen in België voor de eerste helft van 2023 vernieuwd. Bekijk de resultaten.
Creative partnership / Alpro
22-09-2023 | Jordan Bowring
Fien en Thibault serveren elke ochtend de beste muziek met bakken energie. Samen met Alpro verrasten ze de StuBru-luisteraars met een unieke ontbijtactie.
Update / Najaar VRT
30-08-2023 | Jordan Bowring
De zomer zit er bijna op en er staan alweer meer files op de weg, maar niet getreurd: VRT schiet stevig uit de startblokken met een lading gloednieuwe programma's.
Update / Najaar VRT Canvas
25-08-2023 | Mauro Meurisse
Vanaf september pakt VRT CANVAS opnieuw uit met een sterk en gevarieerd najaar. De zender blijft trouw aan zijn fundament: compromisloze topkwaliteit.
Update / Najaar VRT 1
25-08-2023 | Yelle Pypops
Het wordt een heerlijk gevarieerd najaar waarin VRT 1 verder bouwt op haar sterktes en vaste waarden afgewisseld worden met een flinke injectie humor, ontspanning en creativiteit.
Research / Program Fit
09-08-2023 | Dirk Soetens
Zet als Premium Partner je merk op een creatieve manier in de kijker rond de sterke televisieprogramma's van VRT en verhoog zo je impact.