Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Expert / sonic branding
02-03-2020 | Lissa De Peuter
The future is hear en je merk auditief vertalen een must. Rose Beaumont, Senior VP Europe Communications van Mastercard, ontkracht 3 sonic branding-vooroordelen.
18-02-2020 | Veerle Van Cauwenbergh
Tom Brillouet is een auditieve duizendpoot met 21 jaar op de teller in de audiobusiness. In 2008 richtte hij samen met Patrick Giets het audioproductiehuis Studio Helsinki op.
Expert / Fictie in Vlaanderen
29-01-2020 | Mauro Meurisse
In de competitie tussen Vlaamse en internationale fictie zijn enkel winnaars. Netflix voegt alsmaar meer Vlaamse series toe aan het aanbod en houdt de lokale fictiemakers scherp.
Expert / SONIQ 2020
08-01-2020 | Veerle Van Cauwenbergh
Matt Hopper, Creative Director van Trisonic Londen, gespecialiseerd in audio content en sonic branding identities, is voorstander van het "1 ingrediënt-principe".
08-01-2020 | Lissa De Peuter
Matt Hopper, Creative Director van productiehuis Trisonic Londen, specialiseert zich in het maken van audio content en sonic branding identities. Lees zijn 5 gouden regels en start to audiobrand.
Expert / Wiemer Snijders
27-11-2019 | Stefanie Van Snick
Hoe verkoop je meer producten, aan meer mensen, voor meer geld? Dat is de vraag die auteur Wiemer Snijders stelde aan 35 internationale tegendraadse marketingdenkers.
Expert / Cédric Engels
22-10-2019 | Marit Ginevro
De essentials van sonic branding: consistentie en variaties voor alle touchpoints. Ontdek de gouden principes van Cédric Engels om je merk te vertalen in geluid.
Brand , Expert /
02-09-2019 | Saskia Schatteman
Zeg niet langer BVAM-ABMA. Zeg VIA. De vereniging bundelt de regies gespecialiseerd in reclameruimte op audiovisuele media en zet voortaan meer in op nieuwe ontwikkelingen.
Brand , Research , Case , Expert , Trend /
14-05-2019 | Lissa De Peuter
Een creatief partnership is een samenspel van verschillende partners. Hoe verloopt zo’n samenwerking? Ontdek het hier!
Expert , Case , Update /
18-04-2019 | Bart Lombaerts
Tv scoort sterk als reclamemedium t.o.v. andere videoformaten zoals Facebook, aldus onderzoek van professor Karen Nelson-Field.