Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Brand / Voorjaar VRT MAX 2023
17-01-2023 | Laura Ottoy
VRT MAX versterkt zich in 2023 verder als dé digitale kijk- en luisterbestemming van VRT, met de beste series, docu's, podcasts en live radio verzameld in één app.
Brand / Voorjaar Canvas 2023
17-01-2023 | Yelle Pypops
Compromisloze topkwaliteit: daar gaat Canvas ook in 2023 voor, met extra aandacht voor prikkelende content, verdiepende actuaprogramma’s, straffe documentaires, internationale topfictie en nieuwe, verrassende reeksen.
Brand / Voorjaar Eén 2023
17-01-2023 | Mauro Meurisse
Eén trapt 2023 af met een gevarieerd aanbod voor alle Vlamingen: vaste waarden en sterktes die de kijker zo herkent en apprecieert, warme en authentieke verhalen, kwaliteitsvolle fictie en human interest.
Brand / VRT Radio2
30-08-2022 | Wouter De Bruyn
VRT presenteerde enkele vernieuwingen waaronder een aangepaste look & feel voor VRT, VRT MAX en VRT NWS. Ook Radio2 heeft sinds deze zomer een up-to-date look & feel.
Creative partnership / Bus Belgica
28-06-2022 | Julie Desmet
StuBru zendt vanuit de 'Bus Belgica' een hele zomer live uit vanop zomerse locaties. Een mooie opportuniteit voor merken die deze zomer in het hart van de jongerendoelgroep willen geraken.
Brand / VRT NU
20-05-2022 | Lissa De Peuter
Het videoaanbod van VRT NU werd uitgebreid met het volledige VRT-podcastaanbod. Binnenkort worden daar nog alle livestreams aan toegevoegd.
Creative partnership / Radio 2
22-04-2022 | Sam Homblé
Spar en Radio 2 laten een frisse wind waaien door één van de leukste paastradities. In 5 Vlaamse gemeenten organiseert de grootste familiezender een leuke paaszoektocht.
Brand / Nieuw ochtendduo MNM
15-04-2022 | Lissa De Peuter
De ochtendshow van MNM wordt vanaf dinsdag 19 april gepresenteerd door Kawtar Ehlalouch en Robin Keyaert. Elke schooldag maken ze 292.000 luisteraars goedgezind wakker.
Creative partnership / Bpost
11-04-2022 | Julie Desmet
Bos is er nooit genoeg. Daarom doen Sander & Laura hun avontuur van vorig jaar nog eens over, met een nóg groenere focus en een verdubbelde ambitie.
Trend / Crossmedia
29-03-2022 | Lore Lenseclaes
Een sterke auditieve identiteit en leuke audiocampagnes zijn 1 ding, maar wist je ook dat je VRT-audio op creatieve manieren kan integeren in je mix? Laat je inspireren door deze 5 ideeën!