Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Case / Bavik Super Pils
03-11-2023 | Bart De Wit
Na jaren een vaste waarde te zijn geweest op lokaal niveau, was Bavik Super Pils klaar om de stap naar nationale retail te zetten en dit door in te zetten op radio.
Creative partnership / Dagelijkse kost
21-09-2023 | Sam Homblé
De nieuwe toekomstgerichte app van Dagelijkse kost wil de smaak van Vlaanderen serveren op maat van elke gebruiker (en elke adverteerder).
Creative partnership / Eliza was here
09-08-2023 | Jordan Bowring
Eliza was here partnerde pal in het last-minute toeristenseizoen met de populaire zenderwedstrijd en verzekerde zichzelf zo een efficiënte merkactivatie.
Expert / Digital audio
10-03-2021 | Justine De Bruyn
In ons nieuwe InTune-magazine vertelt Sven Lardon, beleidscoördinator digitaal bij VRT-radio, waarom audio (marketing) the next big thing is, zit jij al in pole positie bij ons?
Expert / Digital Audio Marketing
29-10-2020 | Bart Lombaerts
Naast de zenders, podcasts en apps valt bij VRT-radio het toenemend aantal digitale streams op. Wij zochten Manager Radio Els Van de Sijpe op voor een babbel over de strategie, de voorwaarden en de ambitie.
Expert / Digital audio marketing
27-10-2020 | Sam Homblé
Digital audio advertising is het nieuwe toverwoord in marketingland. Muziek streamen, audiocontent in apps, podcasts: 3 redenen waarom een wakkere marketeer digital audio advertising in zijn plan heeft zitten.
Case / Spotify
31-08-2020 | Justine De Bruyn
De streaming intelligence van Spotify vertelt adverteerders precies wie luistert, wanneer, waarom en waar. Op die manier kan gericht getarget worden. Deze 2 cases illustreren tonen hoe het werkt.
Expert / VRT NU
25-08-2020 | Bart Lombaerts
Streaming wordt steeds belangrijker. Deze bijkomende manier om VRT-content te bekijken, is zowel bij jongeren als ouderen populair. En het biedt alliantiepartners extra touchpoints. Een gesprek met Jonas Boets, manager van VRT NU.
Case /
28-06-2018 | Stefanie Van Snick
Via radio en Google Adwords verhoogde SafeShops.be haar naamsbekendheid om het consumentenvertrouwen in e-commerce een boost te geven.