Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Update / VRT NU
17-08-2021 | Mauro Meurisse
Eén & Canvas bieden via VRT NU nieuwe web only-programma’s en extra content, specifiek gericht op jongeren, aan bij de lineaire uitzendingen. 3 nieuwe reeksen om in het oog te houden.
Expert / Digital audio
10-03-2021 | Justine De Bruyn
In ons nieuwe InTune-magazine vertelt Sven Lardon, beleidscoördinator digitaal bij VRT-radio, waarom audio (marketing) the next big thing is, zit jij al in pole positie bij ons?
Update / Update
14-12-2020 | Saskia Schatteman
Op 14 december kondigden Telenet/SBS, Mediahuis, Proximus/Skynet en Pebble Media aan samen een nieuwe nationale, crossmediale reclameregie op te richten.
Update / Apps VRT
24-11-2020 | Sam Homblé
Het beste van Studio Brussel, MNM en Radio 1, altijd in je broekzak! De zenders lanceerden deze maand gloednieuwe apps met tal van coole features.
Update / MNM
18-11-2020 | Hilde Leemans
Geen merk dat zo sterk connecteert met de doelgroep 12-34 dan MNM. Dankzij de vernieuwde MNM-app kunnen adverteerders voortaan nog sterker connecteren binnen de jongerendoelgroep.
Update / StuBru
03-11-2020 | Sam Homblé
Het beste van Studio Brussel, altijd in je broekzak! De zender lanceert een gloednieuwe mobiele app met een flink aantal nieuwe functies. Daarnaast lanceert de muziekzender ook digitale muziekstream: UNTZ.
Expert / Digital Audio Marketing
29-10-2020 | Bart Lombaerts
Naast de zenders, podcasts en apps valt bij VRT-radio het toenemend aantal digitale streams op. Wij zochten Manager Radio Els Van de Sijpe op voor een babbel over de strategie, de voorwaarden en de ambitie.
Expert / Digital audio marketing
27-10-2020 | Sam Homblé
Digital audio advertising is het nieuwe toverwoord in marketingland. Muziek streamen, audiocontent in apps, podcasts: 3 redenen waarom een wakkere marketeer digital audio advertising in zijn plan heeft zitten.
Case / Spotify
31-08-2020 | Justine De Bruyn
De streaming intelligence van Spotify vertelt adverteerders precies wie luistert, wanneer, waarom en waar. Op die manier kan gericht getarget worden. Deze 2 cases illustreren tonen hoe het werkt.
Expert / VRT NU
25-08-2020 | Bart Lombaerts
Streaming wordt steeds belangrijker. Deze bijkomende manier om VRT-content te bekijken, is zowel bij jongeren als ouderen populair. En het biedt alliantiepartners extra touchpoints. Een gesprek met Jonas Boets, manager van VRT NU.