Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Expert / VRT NU
25-08-2020 | Bart Lombaerts
Streaming wordt steeds belangrijker. Deze bijkomende manier om VRT-content te bekijken, is zowel bij jongeren als ouderen populair. En het biedt alliantiepartners extra touchpoints. Een gesprek met Jonas Boets, manager van VRT NU.
Research / VRT NU
24-01-2020 | Veerle Van Cauwenbergh
VRT NU is de gratis online videospeler van VRT waar je je favoriete programma’s van Eén, Canvas en Ketnet kan (her)bekijken. Leuk voor kijkers, maar ook voor adverteerders.
Research /
20-09-2018 | Lissa De Peuter
We zitten meer dan ooit in de auto. Op die momenten is radio vaak een trouwe compagnon. En dat geldt dagelijks voor meer dan 2 miljoen Vlamingen. Dit is ook Spotify niet ontgaan.
Case /
28-06-2018 | Stefanie Van Snick
Via radio en Google Adwords verhoogde SafeShops.be haar naamsbekendheid om het consumentenvertrouwen in e-commerce een boost te geven.
15-03-2018 | Lissa De Peuter
In dit artikel onthullen we vier inzichten van ROI-gedreven adverteerders die met succes audio inzetten om digitale campagnes te boosten.
14-03-2018 | Dirk Soetens
Podcasts, digitale radiozenders, Spotify, ... De audiomarkt is in volle evolutie. Dit blijkt uit de studie ‘Share of Ear’ uit 2018 van de VRT-studiedienst.
14-03-2018 | Tiffany Van Droogenbroeck
Televisie en radio, online en print... Verschillende mediacombineren is altijd een meerwaarde voor je campagne.
01-02-2018 | Lissa De Peuter
De luistercijfers liegen er niet om: podcasts zijn hot. In Amerika, maar ook in Vlaanderen is de opmars niet te stuiten. Wat betekent dit voor jou als adverteerder?