Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Brand / VRT NU
20-05-2022 | Lissa De Peuter
Het videoaanbod van VRT NU werd uitgebreid met het volledige VRT-podcastaanbod. Binnenkort worden daar nog alle livestreams aan toegevoegd.
21-01-2022 | Lore Lenseclaes
VRT biedt dit voorjaar een waaier aan topcontent aan van eigen bodem in box-set en dit allemaal in de reclameluwe omgeving van VRT NU.
24-12-2021 | Lore Lenseclaes
VRT NU heeft zich in 2021 opgewerkt tot de derde meest gebruikte streamingdienst in Vlaanderen, na Youtube en Netflix.
Trend / PODCASTS
24-12-2021 | Hilde Leemans
VRT-podcasts zijn populair, ook dit jaar leverde elk merk weer zijn eigen toppers af. Van korte, amusante verhalen tot diepgaande geschiedkundige onderzoeken: elke smaak wordt bedient.
Brand / Eén
24-12-2021 | Bruno De Turck
Eén kan terugblikken op een meer dan geslaagd 2021. Met een algemeen marktaandeel van 34%* werd ook dit jaar dagelijks een breed publiek bereikt met relevante, kwalitatieve content.
Research / VRT NU
24-12-2021 | Geert Vansant
GroupM Belgium presenteerde dit najaar zijn nieuwe Streaming Monitor. De studie onderzocht het kijkgedrag en de marktdynamiek van videostreaming.
In een bevraging van het Videobarometer-onderzoek bleek dat VRT NU de derde meest gebruikte videostreamingdienst is in Vlaanderen, na Youtube en Netflix.
Research / Spotify
11-08-2021 | Justine De Bruyn
Roadtrips, summer playlists, nostalgie en hete zomerdagen: 4 interessante tendensen op Spotify waar je als adverteerder rekening mee moet houden.
Research / Cijfers VRT NU
30-06-2021 | Geert Vansant
VRT NU zit al een tijdje in de lift. Massaal veel Vlamingen ontdekken de gratis online videospeler van VRT. En steeds meer mensen zijn fan van het platform, getuige de sterke groei. Enkele cijfers.
Trend / Videoformaten
15-06-2021 | Dirk Soetens
Korte videoformaten zijn populairder dan ooit. Sociale kanalen voeren de trend aan: hoe hapklaarder, hoe populairder en dus ook: hoe effectiever. Hoe optimaliseer je als marketeer de kracht van short-form video voor jouw merk?