Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Research / VRT-televisie
13-04-2023 | Stefanie Van Snick
De twee grootste televisienetten van VRT hebben een geweldig eerste kwartaal van 2023 achter de rug. Samen bereiken ze dagelijks gemiddeld 42% van alle Vamingen.
Research / UBA UMA Benchmark 2022
15-03-2023 | Marit Ginevro
In 2022 ging 14,5% van alle reclamebestedingen in België naar radioreclame volgens het benchmarkonderzoek van UBA en UMA. Ontdek hier de top 3 op het vlak van netto-investeringen.
Research / Digimeter 2022
13-03-2023 | Dirk Soetens
Volgens de imec.digimeter 2022 maken lokale audio en video een groot deel uit van de Vlaamse mediagewoontes. Ontdek de 6 belangrijkste conclusies.
Update / The Greatest Dancer
07-03-2023 | Sam Homblé
The Greatest Dancer van Vlaanderen van VRT en The Dancer van RTBF is een gloednieuwe zoektocht naar geweldig danstalent.
Update / Week van de Belgische Muziek
25-01-2023 | Hilde Leemans
De Week van de Belgische muziek is één grote liefdesverklaring aan muziek van eigen bodem. Ook dit jaar bundelen alle VRT-netten opnieuw de krachten met tal van initiatieven.
Update / Eindejaarslijst VRT MAX 2022
17-01-2023 | Hendrik Kiekens
Met meer dan 164 podcastreeksen heeft VRT MAX ook altijd iets dat je wil horen, voor wie houdt van sport, lifestyle of een spannend verhaal. Bekijk de top 5:
Update / Sterk voorjaar VRT
17-01-2023 | Lissa De Peuter
Het voorjaar van VRT MAX, Eén en Canvas kondigt zich veelbelovend aan met een pak inspirerende en ontspannende programma's. Enkele redenen waarom je merk in de kijker loopt dit voorjaar.
Creative partnership / ROI
02-01-2023 | Sam Homblé
Eenvoudig: ze lopen in de kijker dankzij een kwalitatief partnership. Laat je inspireren door 8 samenwerkingen!
Research / Digital Ad Trust
19-12-2022 | Jean-Philippe Bovsovers
Initiatiefnemers van het DAT-label (UBA & WE MEDIA) betrekken nu de markt bij het verder optimaliseren van de standaard.
Update / Beste radiodagen
13-12-2022 | Marit Ginevro
Er schuilt een ongelooflijke gezelligheid in de koude, steeds donker wordende winterdagen. Want tijdens de donkere dagen nemen de oren over en wordt er intenser geluisterd.