Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Creative partnership / Zomerhit 2023
30-08-2023 | Sam Homblé
De reikwijdte van Zomerhit via Radio2 (406.000 luisteraars/week), VRT 1 (727.000 kijkers en 42% marktaandeel) én de omgeving rond het podium in Blankenberge biedt unieke kansen aan adverteerders.
Creative partnership / ALDI
14-08-2023 | Hilde Leemans
ALDI zet een mooi partnership op tussen haar swingende huismerken en het grootste zomerfeest van Vlaanderen en laat het prijsverschil live ervaren.
Creative partnership / Standaard Boekhandel
Standaard Boekhandel streeft naar leesplezier, literatuur toegankelijk maken voor iedereen en verspreidt deze boodschap via het breed bereik van Zomerhit.
Creative partnership / Skoda
14-08-2023 | Julie Desmet
Met een ultrabetrokken fanbase en een volledig uitgebouwde mediavisibiliteit is de Tourmanager van Sporza strategisch aantrekkelijk voor adverteerders.
Creative partnership / Albert Heijn
11-08-2023 | Jordan Bowring
Albert Heijn ging in zee met de populaire Ketnet-reeks en haalde creatief alles uit de kast om het partnership verzilveren.
Creative partnership / EG
11-08-2023 | Julie Desmet
CURCUFEN Forte zette een bijzonder creatief partnership op poten met het grootste muziekzomerfeest van Vlaanderen.
Creative partnership / Eliza was here
09-08-2023 | Jordan Bowring
Eliza was here partnerde pal in het last-minute toeristenseizoen met de populaire zenderwedstrijd en verzekerde zichzelf zo een efficiënte merkactivatie.
Research / CIM-cijfers
21-06-2023 | Veerle Hellemans
Studio Brussel groeit in weekbereik en in marktaandeel op 18-54. Dat blijkt uit de nieuwe meting door het CIM.
Research / Wielrennen
26-04-2023 | Jordan Bowring
De Ronde van Vlaanderen verpulverde dit jaar 2 kijkcijferrecords. Gemiddeld bekoorde de Ronde (H) 1.372.000 sportliefhebbers. Bekijk ook de andere sterke kijkcijferresultaten.
Research / VRT-televisie
13-04-2023 | Stefanie Van Snick
De twee grootste televisienetten van VRT hebben een geweldig eerste kwartaal van 2023 achter de rug. Samen bereiken ze dagelijks gemiddeld 42% van alle Vamingen.