Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Case / Delhaize
19-01-2023 | Joke Claessen
Delhaize kreeg van de Effie-jury de grootste onderscheiding. Delhaize zet sterke resultaten neer met de imagocampagne 'Belhaize' waarmee het gouden beeldje meer dan verdiend is.
Brand / VRT MAX in 2022
17-01-2023 | Lore Lenseclaes
2022 is voor VRT MAX een jaar om niet te vergeten. De digitale kijk- en luisterbestemming van VRT heeft een topjaar achter de rug met veel vernieuwing, kersverse programma’s én sterke kijk- en luistercijfers.
Brand / Showbizz 2023
17-01-2023 | Silke Deliens
De maand januari staat volop in het teken van entertainment en showbizz met enkele grootse, niet te missen shows. Het ideale moment als adverteerder om je merk in de kijker te zetten op Eén.
Brand / Voorjaar VRT MAX 2023
17-01-2023 | Laura Ottoy
VRT MAX versterkt zich in 2023 verder als dé digitale kijk- en luisterbestemming van VRT, met de beste series, docu's, podcasts en live radio verzameld in één app.
Brand / Voorjaar Canvas 2023
17-01-2023 | Yelle Pypops
Compromisloze topkwaliteit: daar gaat Canvas ook in 2023 voor, met extra aandacht voor prikkelende content, verdiepende actuaprogramma’s, straffe documentaires, internationale topfictie en nieuwe, verrassende reeksen.
Brand / Voorjaar Eén 2023
17-01-2023 | Mauro Meurisse
Eén trapt 2023 af met een gevarieerd aanbod voor alle Vlamingen: vaste waarden en sterktes die de kijker zo herkent en apprecieert, warme en authentieke verhalen, kwaliteitsvolle fictie en human interest.
Creative partnership / ROI
02-01-2023 | Sam Homblé
Eenvoudig: ze lopen in de kijker dankzij een kwalitatief partnership. Laat je inspireren door 8 samenwerkingen!
Case / Partners DWW 2022
02-01-2023 | Julie Desmet
Naast trouwe hoofdsponsor KBC hebben ook Telenet, Albert Heijn en Bebat hun schouders gezet onder de beproefde succesformule van Eén, StuBru, MNM, Ketnet en VRT MAX.
Trend / Gen Z
28-11-2022 | Jordan Bowring
Als charmeoffensief tegen de internationale media, zetten we graag onze schouders onder deze 2 hartverwarmende projecten om nieuw marketingtalent warm te maken voor de lokale reclamemarkt.
Brand / VRT-najaar
26-10-2022 | Stefanie Van Snick
Het najaar van VRT kondigt zich groot aan! Livebeleving met De Warmste Week, het WK Voetbal, straffe radio- en tv-programma’s én de beste afspeellijsten.