Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Case / Bavik Super Pils
03-11-2023 | Bart De Wit
Na jaren een vaste waarde te zijn geweest op lokaal niveau, was Bavik Super Pils klaar om de stap naar nationale retail te zetten en dit door in te zetten op radio.
Research / CIM-cijfers
19-10-2023 | Veerle Hellemans
Wekelijks luisteren 5,2 miljoen Vlamingen naar radio. Dat is maar liefst 90% van de totale bevolking. Dat blijkt uit de nieuwe meting door het CIM.
Research / Combi radio & TV
18-10-2023 | Silke Deliens
Dovy Keukens adverteert als vaste waarde in het reclamelandschap zowel op radio als tv waarmee je extra grote impact creëert.
Case / Effie
05-10-2023 | Marit Ginevro
De Effie Awards bekronen jaarlijks de beste en meest effectieve marketingcases. Dit jaar konden 19 adverteerders hun een award bemachtigen. Deze 6 liepen bij ons extra in de kijker.
Brand / 1 jaar VRT MAX
25-09-2023 | Lore Lenseclaes
Het intussen grootste streamingplatform van Vlaanderen zag een jaar geleden, het digitale levenslicht. De ideale gelegenheid voor een terugblik op een jaar vol straffe cijfers.
Creative partnership / Alpro
22-09-2023 | Jordan Bowring
Fien en Thibault serveren elke ochtend de beste muziek met bakken energie. Samen met Alpro verrasten ze de StuBru-luisteraars met een unieke ontbijtactie.
Creative partnership / Dagelijkse kost
21-09-2023 | Sam Homblé
De nieuwe toekomstgerichte app van Dagelijkse kost wil de smaak van Vlaanderen serveren op maat van elke gebruiker (en elke adverteerder).
Research / Knokke Off
12-09-2023 | Geert Vansant
De Vlaamse fictiereeks waar enkele jonge twintigers een onbezonnen zomer beleven in het weelderige Knokke is met voorsprong de best bekeken ‘VRT MAX only’-serie.
Creative partnership / e5
11-09-2023 | Bart De keersmaecker
Ann en Daan vroegen Radio2- luisteraars de kleren van het lijf. De mooie kleerkastverhalen vormden een perfecte redactionele context voor zender én retailer.
Creative partnership / Camber
07-09-2023 | Jordan Bowring
Het tweede seizoen van Ons Huis/Nieuw Huis opent opnieuw de deuren voor interieuradverteerders die hun hoogwaardige producten en expertise in de kijker willen zetten met ditmaal focus op energiezuinig renoveren.