Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Creative partnership / Moment of the day
10-01-2024 | Sam Homblé
Naar aanleiding van de Spelen in Parijs bundelen VRT, RTBF, Var, RMB & Clear Channel voor de 2de keer hun krachten met een nationaal overkoepelend sponsoraanbod.
Research / Aanbod
27-12-2023 | Rudi Janssens
Dat kan! Vanaf 1 januari breiden we onze radioportfolio verder uit en brengen wij jouw boodschap wekelijks tot in het hart van 3 op de 4 radioluisteraars 18-64.* Geniet mee van dit uitzonderlijk bereik.
Creative partnership / Dag van de Zorg
26-12-2023 | Sam Homblé
Radio2 zette de zorgsector een week lang in de kijker met een speciaal opgezette roadshow, goed voor een bereik van +1 mio luisteraars (op 12+).
Creative partnership / Lab9
26-12-2023 | Julie Desmet
Een partnership is als een puzzel waarbij alle stukken perfect in elkaar passen. Bij de samenwerking tussen Lab9 en De Wekker van Studio Brussel was dat niet anders.
Creative partnership / Veritas
30-11-2023 | Julie Desmet
Accountmanager Bart De keersmaecker van VRT licht toe hoe Veritas en radio2 een ogenschijnlijk alledaagse briefing uitwerkten tot een opvallende campagne.
Research / IPSOS
10-11-2023 | Dirk Soetens
Recente cijfers van het tweejaarlijkse onderzoek uitgevoerd door IPSOS onthullen een opvallende trend in het radiolandschap in Vlaanderen. Ontdek de belangrijkste bevindingen.
Research / CIM-cijfers
19-10-2023 | Veerle Hellemans
Wekelijks luisteren 5,2 miljoen Vlamingen naar radio. Dat is maar liefst 90% van de totale bevolking. Dat blijkt uit de nieuwe meting door het CIM.
Research / Combi radio & TV
18-10-2023 | Silke Deliens
Dovy Keukens adverteert als vaste waarde in het reclamelandschap zowel op radio als tv waarmee je extra grote impact creëert.
Research / Listen up!
03-10-2023 | Dirk Soetens
De baanbrekende publicatie 'Listen Up' toont aan dat emotionele positiviteit essentieel is voor de effectiviteit van audiocampagnes. Bekijk de 4 inzichten die aantonen waarom ‘feelgood’ werkt
Research / UMA Benchmark
22-09-2023 | Dirk Soetens
De organisatie van mediabureaus (UMA) en enkele partnerbureaus hebben hun studie over digitale investeringen in België voor de eerste helft van 2023 vernieuwd. Bekijk de resultaten.