Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Expert / Digital audio marketing
27-10-2020 | Sam Homblé
Digital audio advertising is het nieuwe toverwoord in marketingland. Muziek streamen, audiocontent in apps, podcasts: 3 redenen waarom een wakkere marketeer digital audio advertising in zijn plan heeft zitten.
Expert / VRT NU
25-08-2020 | Bart Lombaerts
Streaming wordt steeds belangrijker. Deze bijkomende manier om VRT-content te bekijken, is zowel bij jongeren als ouderen populair. En het biedt alliantiepartners extra touchpoints. Een gesprek met Jonas Boets, manager van VRT NU.
Trend / Digitaal luisteren
19-05-2020 | Rudi Janssens
Elke dag luisteren meer dan 4 miljoen Vlamingen naar de radio. Uit een onderzoek van Ipsos blijkt dat 26% van de totale radioluistertijd in Vlaanderen via een digitale drager gebeurt.
Expert / Fictie in Vlaanderen
29-01-2020 | Mauro Meurisse
In de competitie tussen Vlaamse en internationale fictie zijn enkel winnaars. Netflix voegt alsmaar meer Vlaamse series toe aan het aanbod en houdt de lokale fictiemakers scherp.
Brand / Voorjaar 2020
23-01-2020 | Lissa De Peuter
Informeren, inspireren en verbinden. Dat is waar VRT dagelijks voor gaat. Ook dit voorjaar pakken Eén en Canvas uit met opvallende reeksen, topfictie en enkele nieuwkomers.
Trend / Voice Assistants
02-01-2020 | Lissa De Peuter
De Google Assistant, Amazon Alexa en Siri van Apple. We spraken met enkele gebruikers over hun smartspeaker-ervaringen. Als eerste aan de beurt: Geoffrey Hantson.
Brand /
14-10-2019 | Lissa De Peuter
We zijn visueel overprikkeld. Te veel boodschappen moeten te snel verwerkt worden. Ziedaar het commercieel potentieel van audio en de reden voor merken om sound strategisch in te zetten in hun communicatie.
11-10-2019 | Stefan Delaeter
Voor 57% van de Belgen is radio het laatste medium waarmee ze contact hebben voor het shoppen. Dat meldt IP Belgium in zijn Life Observer-studie. We delen hieronder 4 bevindingen.
11-10-2019 | Dirk Soetens
Uit de Belgische Ebiquity-studie blijkt dat campagnes op tv en radio het beste scoren qua performantie en ROI. Radio is de onbetwistbare nummer 1 voor bereik en kortetermijnsales. Een dossier vol bewijzen, maar onthoud alvast deze vier.
16-09-2019 | Lissa De Peuter
Delirium krikte zijn brand awareness op met een gerichte audiostrategie. Het resultaat?