Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Update / Beste radiodagen
13-12-2022 | Marit Ginevro
Er schuilt een ongelooflijke gezelligheid in de koude, steeds donker wordende winterdagen. Want tijdens de donkere dagen nemen de oren over en wordt er intenser geluisterd.
Update / Premium Partners '23
30-09-2022 | Stefanie Van Snick
Geef je targets volgend jaar een extra boost. Een beperkt aantal adverteerders krijgt in 2023 de unieke kans om via een Premium Partnership VRT TV zijn billboards te linken aan Eén en Canvas.
Update / Sportjaar van VRT
26-08-2022 | Jordan Bowring
Na een ongelofelijke sportzomer op het vlak van kijkcijfers en Belgische sportprestaties is nu het najaar aan de beurt. En die belooft op z’n minst even mooi of zelfs mooier te worden.
Update / Najaar van Eén & Canvas
25-08-2022 | Bruno De Turck
Eén en Canvas blijven ijzersterke lineaire kanalen, maar vergroten door hun integratie met VRT MAX ook meer en meer hun digitale voetafdruk.
Update / Najaar Canvas 2022
24-08-2022 | Mauro Meurisse
Vanaf maandag 29 augustus pakt VRT uit met een sterk najaarsaanbod voor alle Vlamingen. Gevarieerd en verrassend: dit is het najaar van Canvas.
Update / Najaar één 2022
24-08-2022 | Yelle Pypops
Vanaf maandag 29 augustus pakt VRT uit met een sterk najaarsaanbod voor alle Vlamingen. Gevarieerd en verrassend: dit is het najaar van Eén.
Update / VRT MAX
13-07-2022 | Lissa De Peuter
Er wordt naarstig gewerkt aan 2 series van eigen bodem die de Vlaamse kijkers dit najaar van hun sokken zullen blazen. Dit biedt voor adverteerders hyperkwalitatieve context mét hoge bereiken.
Update / VRT
13-07-2022 | Anny Wuyts
De digitale VRT-kanalen en -apps doen het prima en ook op nieuwe platformen als TikTok wordt sterke vooruitgang geboekt. Een overzicht van de meest succesvolle cijfers van 2021.
Update / DAT-label
10-07-2022 | Dirk Soetens
VRT MAX biedt sinds vorig jaar aan adverteerders de mogelijkheid om prerolls uit te zenden. De veilige en maatschappelijk verantwoorde context waarin dit wordt aangeboden wordt nu beloond met DAT-Label.
Brand / VRT NU
20-05-2022 | Lissa De Peuter
Het videoaanbod van VRT NU werd uitgebreid met het volledige VRT-podcastaanbod. Binnenkort worden daar nog alle livestreams aan toegevoegd.