Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Case / Sleeplife
09-03-2022 | Bart De Wit
Zorgen dat luisteraars “Sleeplife” zingen wanneer ze de wereldhit ‘Streetlife’ van Randy Crawford horen, dat is de officieuze en ambitieuze doelstelling van de nieuwe sonic branding van Sleeplife.
Case / Car-Pass
08-03-2022 | Bruno De Turck
De complementariteit tussen radio en tv aantonen, zowel op mediatechnisch als inhoudelijk en vormelijk vlak, dat doet Car-Pass sinds 2019 met zijn Date-campagne.
Case / De Koppelcode
07-02-2022 | Julie Desmet
TUI en MNM werkten een warme en opvallende aktie uit voor Valentijnsdag met als inzet: quality-time met je geliefden!
Brand / VRT NU
21-01-2022 | Lore Lenseclaes
VRT biedt dit voorjaar een waaier aan topcontent aan van eigen bodem in box-set en dit allemaal in de reclameluwe omgeving van VRT NU.
Case / Schweppes
12-01-2022 | Sophie De Marche
De vrolijke sound van Schweppes (“I Like it Like That”) was vorige zomer alomtegenwoordig, En dat heeft het bedrijf geen windeieren gelegd. Senior Brand Manager Alexandra de Roovere geeft tekst en uitleg.
24-12-2021 | Lore Lenseclaes
VRT NU heeft zich in 2021 opgewerkt tot de derde meest gebruikte streamingdienst in Vlaanderen, na Youtube en Netflix.
Trend / PODCASTS
24-12-2021 | Hilde Leemans
VRT-podcasts zijn populair, ook dit jaar leverde elk merk weer zijn eigen toppers af. Van korte, amusante verhalen tot diepgaande geschiedkundige onderzoeken: elke smaak wordt bedient.
Brand / Eén
24-12-2021 | Bruno De Turck
Eén kan terugblikken op een meer dan geslaagd 2021. Met een algemeen marktaandeel van 34%* werd ook dit jaar dagelijks een breed publiek bereikt met relevante, kwalitatieve content.
Case / Partnership
28-10-2021 | Sam Homblé
Cornetto en BelOrta kozen deze zomer voor een creative partnership. Resultaat, twee felgesmaakte opvallende campagnes met een merkaanwezigheid waar niet naast te kijken viel.
Case / Cornetto
11-10-2021 | Sam Homblé
De voorbije zomeractie ‘CrèMNMkar’ was een gedroomde match tussen de populairste jongerenzender en het lekkerste ijsmerk van ons land. Resultaat: merkaanwezigheid waar niet naast te kijken viel, een felgesmaakte activatie en véél feelgood.