Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Case / Adverteerder Radio & TV
02-07-2021 | Julie Zagers
De laatste jaren werkt het bedrijf hard aan een nieuwe brand promise: “Het brede bereik en het publiek dat de VRT weet te trekken, is daarbij een breekijzer”, zegt Giovanni Ghysels, mediaplanner en -buyer bij Lidl België.
Expert / Interview In-Tune
11-06-2021 | Marit Ginevro
Naar aanleiding van de nieuwe uitgave van ons magazine Intune legden wij 4 vakmensen prangende hamvragen voor 2021 voor. In deze editie vertelt Isabel Van den Broeck, Managing Director van Creative Belgium, over het belang van creativiteit en de rol van agentschappen in tijden van verandering.
Case / Adverteerder radio & TV
17-05-2021 | Bart De Wit
Het bereik van de VRT-zenders is enorm,” zegt Françoise Poucet, Advertising Manager van èggo nv. Hoe ziet de strategie van het bedrijf er uit? En hoe passen de VRT-merken in hun mediaplan?
Case / Premium Partner TV & Video
17-05-2021 | Mauro Meurisse
Een premium partnership en een hechte samenwerking rond eSporza. Zo vatten we de link tussen Audi en VRT allicht het best samen. Aan het woord: Marketing & Communication Manager Stef Sleurs.
Case / Adverteerders aan het woord
03-05-2021 | Marit Ginevro
Connecteren zal ook in 2021 zijn waar het om draait. Wakkere marketeers weten ondertussen hoe ze succesvolle merkverhalen moeten schrijven. Laat je inspireren door deze 7 succesvolle cases.
Case / DIVA
16-04-2021 | Silke Deliens
DIVA is al jaren een trouwe me(e)tgezel om de impact van radio en tv- campagnes te optimaliseren. Maar valt de impact van crossmediaal adverteren ook effectief te meten? En heeft crossmedialiteit een katalysator-effect op ROI?
16-04-2021 |
“Het publiek dat bereikt wordt via de programma’s op VRT 1 en Canvas, vormen een uitstekende match met ons blonde bier”, zegt marketing manager Tom Robberechts.
Case / Partnership
09-04-2021 | Hilde Leemans
Wist je dat je je bij VRT als merk kan linken aan de muzikale themadagen, -weekends en -weken van de zenders? Red Bull, Krëfel & MediaMarkt linkten zich aan de muzikale lijsten die de paasvakantie domineren.
Expert / Sector
08-04-2021 | Veerle Van Cauwenbergh
Naar aanleiding van de nieuwe uitgave van ons magazine Intune legden wij 4 vakmensen prangende hamvragen voor 2021 voor. Aan het woord: Elke Dens over de hard getroffen toerismesector
Expert / Brand safety
16-03-2021 | Saskia Schatteman
Na meer dan 32 jaar actief te zijn in marketingfuncties bij ’s werelds grootste adverteerder P&G, neemt Luc Suykens het roer over bij UBA. Lees meer over zijn bevindingen over consumentenvertrouwen en een veilige adverteerderscontext.