Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Case / Partnership
28-10-2021 | Sam Homblé
Cornetto en BelOrta kozen deze zomer voor een creative partnership. Resultaat, twee felgesmaakte opvallende campagnes met een merkaanwezigheid waar niet naast te kijken viel.
Case / Cornetto
11-10-2021 | Sam Homblé
De voorbije zomeractie ‘CrèMNMkar’ was een gedroomde match tussen de populairste jongerenzender en het lekkerste ijsmerk van ons land. Resultaat: merkaanwezigheid waar niet naast te kijken viel, een felgesmaakte activatie en véél feelgood.
Case / BelOrta
11-10-2021 | Hilde Leemans
Dankzij BelOrta klonk Radio 2 deze zomer lekkerder dan ooit. De lokale groente- en fruitcoöperatie bracht de voorbije zomermaanden het populaire programma Zot veel Zomer heerlijk op smaak met een uitgekookt partnership.
Case / Delhaize Superplus
30-09-2021 | Hendrik Kiekens
Met zijn nieuwe Superplus-kaart én bijbehorende campagne ‘Eet beter, betaal minder’ sleepte de retailer een Gold Effie Award + Mention of Excellence in Touchpoint Strategy 2021 in de wacht.
Case / Adverteerder radio
02-08-2021 | Hilde Leemans
In 4 heldere quotes legt Lien Camelbeke, directeur marketing Standaard Boekhandel, uit hoe de samenwerking met Radio 2 ertoe bijdraagt om de Vlaming te helpen lezen, leren en beleven.
Case / Product placement
28-07-2021 | Stefanie Van Snick
Vanaf 9 september kan je inschrijven voor de nieuwe Premium Partnerships TV & Video. Hier vormt ook product placement een onderdeel van. Cécemel, Pur Natur, Citroën, Opel, Campari en Wienerberger tonen hoe het werkt.
Case / BMW
15-07-2021 | Var redactie
BMW is blijven communiceren op de VRT-kanalen tijdens de crisis. Welke strategie hanteren ze daarbij? En welke resultaten levert dat op? Experten Pascale Goudvis en Georges Pagalis leggen uit.
Case / Adverteerder Radio & TV
02-07-2021 | Julie Zagers
De laatste jaren werkt het bedrijf hard aan een nieuwe brand promise: “Het brede bereik en het publiek dat de VRT weet te trekken, is daarbij een breekijzer”, zegt Giovanni Ghysels, mediaplanner en -buyer bij Lidl België.
Case / Adverteerder radio & TV
17-05-2021 | Bart De Wit
Het bereik van de VRT-zenders is enorm,” zegt Françoise Poucet, Advertising Manager van èggo nv. Hoe ziet de strategie van het bedrijf er uit? En hoe passen de VRT-merken in hun mediaplan?
Case / Premium Partner TV & Video
17-05-2021 | Mauro Meurisse
Een premium partnership en een hechte samenwerking rond eSporza. Zo vatten we de link tussen Audi en VRT allicht het best samen. Aan het woord: Marketing & Communication Manager Stef Sleurs.